آینه جم،حجت‌الاسلام محمد گنجی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانداران جدید و سابق شهرستان جم اظهار کرد: رفع نیازهای مردمی و توسعه شهرستان جم مهم‌ترین اصلی است که انتظار می‌رود مسئولان با تمام توان برای تحقق آن تلاش کنند.

 

 

به گزارش  آینه جم،امام جمعه شهرستان جم خاطرنشان کرد: در دوره تصدی سمت فرمانداری جم توسط عبداللهی تلاش‌های فراوانی برای پیشرفت این شهرستان شاهد بودیم و صمیمانه از زحماتی که اوی در دوره مدیریت خود در این شهرستان متحمل شده‌اند، تشکر می‌کنیم.

گنجی ادامه داد: استاندار بوشهر فردی کوشا و توانمند است و تمام وقت خود را برای پیشبرد اهداف عالی استان بوشهر به ‌کار گرفته است؛ شناخت دقیق وی از نیازهای استان بوشهر نشان از عزم و اراده‌اش برای رفع حداکثری مشکلات استان دارد.

وی اضافه کرد: حضور مردم در صحنه‌ها یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن مردم سراسر کشور با حضور در صحنه پایبندی خود به انقلاب، راه امام خمینی (ره) و شهدا را اعلام کردند که مسئولان وظیفه دارند قدر این حضور را بدانند.

این مسئول خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی مسئولان مهم‌ترین خواسته مردم است و این امر سبب آرامش و آسایش روانی و اجتماعی مردم که از حقوق اساسی آنها است، می‌شود.

گنجی تصریح کرد: تمامی مسئولان باید نصایح دلسوزانه رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی را نصب‌العین قرار دهند و به ‌صورت عملی به نصایح و توصیه‌های ایشان توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: در سه دهه عمر پر عزت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف دستاوردهای ارزشمندی را شاهد بوده‌ایم و پیروزی جوانان برومند ایران اسلامی در مسابقات کشتی نشان از توانمندی بالای آنها در عرصه‌های ورزشی دارد.

امام جمعه شهرستان جم تصریح کرد: جم از نقاط مهم صنعت نفت در کشور محسوب می‌شود و صنایع فعال در منطقه باید برای توسعه زیرساخت‌های عمومی این شهرستان تلاش ویژه داشته باشند.

گنجی خواستار احداث جاده جم به پالایشگاه شد و گفت: با گذشت ۳۴ سال از عمر انقلاب اسلامی زیرساخت‌های جاده‌ای شهرستان جم با مشکلات فراوانی روبه‌رو است و مرتباً شاهد تصادف و مرگ و میر در مسیر جم به پالایشگاه هستیم و قطعاً مسئولان وظیفه دارند به‌صورت جدی این مشکل را برطرف کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانداران جدید و سابق شهرستان جم با تبریک قهرمانی تیم کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی اظهار کرد: ورزش کشور در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتر و بهتری در این عرصه هستیم.

 

محمدحسین پرآور با تقدیر از رسانه‌ها در پیگیری مشکلات استان افزود: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه استان بر عهده دارند و از فرماندار جدید جم نیز انتظار داریم ارتباط خوبی با رسانه‌ها داشته باشند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اضافه کرد: مردم با این حضور باشکوه خود ثابت کردند که همواره در مسیر دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه حاضر هستند و هرگز دست از حمایت برنمی‌دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به مردم وظیفه همه مسئولان است و باید همواره در جلب رضایت مردم و ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به مردم پیشتاز باشیم.

پرآور با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات گفت: انتخابات خردادماه از اهمیت زیادی برخوردار است و بار دیگر شاهد حضور باشکوه مردم خواهیم بود.

وی تصریح کرد: کارهای بزرگ دولت در عمران و آبادانی کشور ادامه دارد و در تمام شهرستان‌ها شاهد تلاش برای سازندگی خواهیم بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر یادآور شد: امروز همه باید دست به دست هم دهیم و با وحدت و همدلی و تلاش بیشتر برای رشد و توسعه استان بوشهر اهتمام ورزیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

در این آیین با تقدیر از خدمات خلیل عبداللهی فرماندار سابق جم، عبدالرسول زارع به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

زارع پیش از این مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر بود.

سید علیرضا سجادی‌زاده پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید جم اظهار کرد: جم دارای قابلیت‌های زیادی بوده و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود برای توسعه شهرستان ضروری است.

وی افزود: با وجود کارهای ارزشمندی که توسط دولت انجام گرفته است، کاستی‌های زیادی در شهرستان داریم و برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش بیشتر و موثرتری انجام شود.

 

رئیس شورای اسلامی جم خاطرنشان کرد: دولت مصوبات خوبی در شهرستان داشته است که اجرای این مصوبات سبب تحول در جم می‌شود و با وجود پیگیری‌های صورت گرفته بیشتر مصوبات روی کاغذ مانده و پیشرفتی نداشته ‌است.

سجادی‌زاده تصریح کرد: روشنایی تونل‌های جم، اجرای تقاطع غیرهمسطح ،احداث دانشکده فنی و مهندسی ، احداث درمانگاه سطح یک تامین اجتماعی ، احداث ساختمان برخی ادارات و پروژه بزرگ آب کوثر از جمله پروژه‌های بر زمین مانده است که انتظار داریم با تلاش فرماندار جدید موانع اجرای این پروژ‌ه‌ها برداشته شود.

وی اضافه کرد: عبداللهی نیز در راستای عمران و آبادانی جم تلاش خوبی داشت و اقدامات موثری انجام داد که امیدواریم در مسئولیت جدید نیز موفق باشد.

رئیس شورای اسلامی انارستان نیز خواستار توجه بیشتر به کشاورزی شهرستان جم شد.

محمد حیدری گفت: شهرستان جم دارای اراضی مستعدی برای کشاورزی است و تولیدات بسیار خوبی دارد؛ لذا توسعه زیرساخت‌های کشاورزی امری لازم برای این شهرستان است.

وی خواستار بازدید استاندار بوشهر از مناطق مختلف جم شد و اظهار کرد: استاندار و مدیران ارشد استان با حضور در مناطق دوردست با مشکلات آشنا شده و روند توسعه را سرعت می‌بخشند.

در این آیین با تجلیل از خلیل عبداللهی فرماندار سابق جم، عبدالرسول زارع به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

 عبدالرسول زارع پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید جم اظهار کرد: نظام اسلامی در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد و روز به روز نیز شاهد پیشرفت‌های بیشتری هستیم.

وی افزود: خدمت به مردم عبادت است و همه مسئولان موظف به ارائه خدمات بهتر به مردم هستند و نباید هیچ زمانی از خدمات‌رسانی به مردم غفلت کنیم.

فرماندار جدید جم خاطرنشان کرد: مردم شهرستان جم ادیب و بافرهنگ هستند و همواره در علم و ادب در سطح استان و کشور مطرح بوده‌اند.

 

زارع تصریح کرد: استفاده بهینه از نیروی انسانی و توجه به مشکلات شهرها و روستاهای مختلف در دستور کار قرار دارد و در این مسیر از همه امکانات موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

وی با بیان اینکه جم را به کارگاه کار و تلاش تبدیل می‌کنیم، گفت: برای عمران و آبادانی جم برنامه‌های ارزشمندی داریم و با همت مسئولان در این مسیر تلاش می‌کنیم.

فرماندار جم ادامه داد: پیگیری مصوبات سفرهای دولت و تکمیل تمام طرح‌های در دست اجرا در دستور کار قرار دارد و در این مسیر نیازمند همکاری همه دلسوزان و نخبگان شهرستان هستیم.

زارع افزود: نقش رسانه‌ها در توسعه و رشد شهرستان بسیار مهم است و امیدواریم با تعامل بیشتر با رسانه‌ها شاهد پیشرفت بیشتری باشیم.

فرماندار سابق جم نیز اظهار کرد: مردم جم مومن و ارزش‌مدار هستند و در مدت حضورم در این شهرستان تمام تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به مردم به کار گرفتم.

خلیل عبداللهی اضافه کرد: امیدوارم روند پیشرفت و توسعه شهرستان با حضور فرماندار جدید نیز تداوم داشته باشد.

عکس محمدعبدالهی

[کد خبر:AJ2440]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب