نماینده شهرستان‌هان کنگان، دیر، جم وعسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکل سوخت کشاورزان استان بوشهر با پیگیری رئیس مجلس در دستور کار است.

 

به گزارش خبرنگار آینه جم، حجت الاسلام موسی احمدی صبح جمعه در جمع مردم روستای میالو و قلعه میان شهرستان کنگان اظهار داشت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی فرصت و توفیق الهی است و باید از این فرصتی که برای خدمت در اختیار داریم با تمام توان استفاده کنیم.

نماینده شهرستان‌هان کنگان، دیر، جم وعسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: ولی نعمت و اربابان واقعی مردم هستند و مسئولان در هر پستی در امتحان قرار دارند باید تلاش کنند رضایت مردم که رضایت خداست جلب کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولانی که در اندیشه خدمت‌گزاری مردم هستند نباید دنبال پست و مقام باشند باید برای رفع مشکلات مردم بکوشند.

حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: در دوسال نمایندگی ام همه تلاشم توسعه وآبادانی حوزه انتخابیه واستانم بوده است و تلاش میکنم با حمایت مردم، تمام توان وتجربه ام برای خدمت به مردم در طبق اخلاص بگذارم.

روستاها در جمهوری اسلامی ایران نقش ویژه ای دارند

نماینده حوزه جنوبی استان بوشهر به نقش کلیدی روستاها در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: روستاییان اقشار آسیب پذیر جامعه هستند و باید مورد حمایت جدی قرار بگیرند.

حجت الاسلام احمدی اظهار داشت: امام(ره) نگاه ویژه ای به مردم روستاها داشتند و بارها تاکید می کردند به روستانشینان برسید که اینها نه زبان بیان دارند و نه قلم شکایت دارند.

وی با بیان اینکه روستاها در کانون توسعه برنامه های مجلس هستند اذعان داشت: رویکرد برنامه ششم توسعه نیز، توجه ویژه به روستاها است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به افزایش اعتبارات روستاها باید اجرای طرح های هادی، ایجاد پارک وامکانات رفاهی، احداث زمین‌های ورزشی در برنامه توسعه روستاها گنجانده شود.

احمدی به نقش سازنده و موثر روستاییان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: روستائیان در مسائل سیاسی و اجتماعی مانند راهپیمایی‌ها و انتخابات حضوری فعال دارند باید مورد توجه جدی قرار بگیرند تا به شهرها هجرت نکنند.

حل مشکلات روستای میان‌لو و قلعه میان

احمدی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: هفته‌های اخیر با فرماندار کنگان در زمینه راه، آب، زیرساخت های ورزشی و برق پیگیری های بسیار خوب در تهران انجام داده است و یکی از نتایج پیگیری‌ها، موافقت ارتقای دانشگاه پیام نور کنگان به واحد بین المللی بود که در اوایل هفته گذشته این موافقتنامه منعقد شد.

وی گفت: در سفر لاریجانی به بوشهر مشکلات سوخت کشاورزان استان با ایشان یادآور شدم و رئیس مجلس بلافاصله با وزیر نیرو تماس گرفت و چیت چیان وزیر نیرو قول مساعدت برای حل مشکل سوخت کشاورزان استان بوشهر داد.

نماینده شهرستان‌هان کنگان، دیر، جم وعسلویه در مجلس شورای اسلامی در پایان قول داد که با همکاری بخشدار وفرماندار کنگان برای حل مشکلات روستای میالو وقلعه میان، پیگیری های جدی خواهد داشت .

در ابتدای دیدار اعضای شورای اسلامی روستای میالو وقلعه میان ضمن تمجید از تلاش های موسی احمدی برای توسعه شهرستان های حوزه انتخابیه، مشکلات روستا را مطرح کردند.

[کد خبر:AJ3360]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب