آینه جم،نماینده دیر ، کنگان و جم در مجلس تصریح کرد :با تماس با فرمانداران شهرستان های حوزه انتخابیه ام و شرکت های مستقر در پارس جنوبی و فجر جم امکاناتی به مناطق زلزله زده ارسال شده است .

 

به گزارش خبرنگار آینه جم،نماینده مردم دیر ، کنگان و جم در مجلس ساعاتی پس از زلزله شدید شهرستان دشتی در گفتگو با سوک ضمن تسلیت به مردم داغدیده این شهرستان از اقداماتخویش برای کاهش میزان خسارات به مردم زلزله زده این شهرستان خبر داد .

حجت الاسلام دکتر احمدی با اعلام این به محض اطلاع یافتن از این حادثه با سازمان هلال احمر کشور و استان به همراه ستاد حوادث ارتباط برقرار کرده است افزود : در این تماس ها پیگیر ارسال خدمات و کمک ها به منطقه شدم .

وی که ساعت 18:30 روز سه شنبه با این پایگاه خبری سخن می گفت افزود : تا کنون رفتن چند بالگرد از استان های تهران ، خوزستان و فارس به شهرستان دشتی قطعی شده است و 12 تیم امداد و نجات به همراه چند کامیون از اجناس مورد نیاز زلزله زدگان شامل آب ، آذوقه و چادر نیز از شهرستان های کنگان ، دیر و جم به مناطق زلزله زده در شهرستان دشتی اعزام شده اند .

نماینده دیر ، کنگان و جم در مجلس تصریح کرد :با تماس با فرمانداران شهرستان های حوزه انتخابیه ام و شرکت های مستقر در پارس جنوبی و فجر جم امکاناتی به مناطق زلزله زده ارسال شده است .

وی افزود : پیگیری های لازم جهت ارسال دستگاه های زنده یاب و سگ های زنده یاب به منطقه انجام شده است که با توجه به فرصت کم به غروب آفتاب و تاریکی هوا لزوم تسریع در عملیات امداد و نجات برای کاهش تلفات انسانی ضروری است .

احمدی با اشاره به تاثیر این زلزله بر حوزه انتخابیه اش گفت : مسیرهای کوهستانی جم و دوراهک به ریز به دلیل ریزش کوه دچار مشکل شده است که فرماندار جم و سایر مسئولین این شهرستان اعلام کرده اند که با امکانات موجود در حال باز کردن مسیرها هستند .

وی عنوان کرد : با بسیج همه امکانات شهرستان های جنوبی استان به خصوص نفت و گاز بدنبال کمک به زلزله زدگان شهرستان دشتی هستیم .

این نماینده مجلس با ابراز تاسف و تاثر شدید برای کشته شدگان زلزله دشتی افزود : خود را شریک غم و نگرانی هم استانی های عزیز مخصوصا شهروندان شهرستان دشتی می دانم و با تمام توان در رفع موانع و مشکلات و گسیل امکانات به این منطقه از هیچ کوششی فروگذاری نخواهم کرد .
[کد خبر:AJ3332]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب