به گزارش آینه جم:اختتامیه هفته بزرگداشت روز بوشهر در حالی در ساعات پایانی بعدظهر روز یک شنبه انجام شد که بدلیل استقبال گسترده مردم از کنسرت های خوانندگان موسیقی ایران جمعیت انبوهی نتوانستند وارد سالن برگزاری این مراسم در ورزشگاه کارگران بوشهر شوند .


هر چند نظم و انضباط خاصی در قبل ، حین و پایان مراسم  اختتامیه توسط برگزارکنندگان ویژه برنامه های روز بوشهر تدارک دیده شده بود اما با اذعان به این که این سالن گنجایش همه دوستداران به فرهنگ و روز بوشهر را نداشت بهتر آن بود که مراسم اختتامیه در مکانی دیگر با گنجایش بیشتری برگزار می گردید.

سخنرانی کوتاه استاندار ، شهردار ، رئیس شورای شهر بوشهر، خیراندیش چهره ماندگار بوشهر و محسن شریفیان در کناراجرای زیبای بهرام نژاد و دهقان از مجریان برتر صدا و سیمای مرکز بوشهر و در آخر کنسرت مازیار فلاحی عمده برنامه آیین اختتامیه بزرگداشت هفته بوشهر بود.

 

دکتر سالاری استاندار بوشهر

* بالاترین سرمایه استان مردم خونگرم و ولایتمداربویژه جوانان آن است که با بهره گیری از توانمندی و استعدادهای آنها که یک موهبت الهی است می توان بوشهری شایسته و در شان این مردم داشته باشیم .

 

* اعتبارات لازم برای ساخت یک سالن بزرگ چند منظوره ویژه برگزاری همایش ها و مراسم ها تخصیص می دهیم تا این چنین برنامه هایی که در سطح شهر انجام می شود با حضور همه مردم همراه باشد و به فرد یا افرادی بابت کمبود مکان توهینی نشود.

دکتر خیراندیش چهره ماندگار سال 92 بوشهر

*نمی دانم در خاک این سرزمین و در رنگ آبی بیکران دریای بوشهرچه چیز نهفته است که هیچ گاه ذهن و یاد مرا از این آب و خاک پاک نمی کند .

* همواره برای من این پرسش مطرح بوده است که دلیل این که در طول سالیان گذشته با وجود امکانات اندک همواره جوانان آن در همه عرصه ها خوش درخشیده اند در چیست؟

* برای من  مایه افتخار است که در همه شرایط از این سرزمین مادری مهر وطن و عشق بهخ میهن در کنار آمادگی برای دفاع از خاک آن وجود دارد.

* آن چه که مشخص است در ذات این مردم علاقمندی به فرهنگ ، علم دوستی و عشق به خدمت همواره وجود دارد و بر خود  مسلم می دانم که از همه آنها تشکر کنم.

مهندس آزادشهرکی شهردار بوشهر

*بضاعت ما در همین سطح است و از بابت کمبودها و نبود مکان برای افرادی که پشت درب های بسته مانده اند و قادر به ورود به سالن نشده اند عذرخواهی می کنم .

* استاندار وعده تخصیص اعتبار برای ساخت یک سالن همایش ها در برنامه امشب داده اند که ضمن قدردانی از ایشان از وی می خواهیم که زمینه برای داشتن یک سالن مجهز و درخور شان مردم را ایجاد کنند.

* با انجام پروژه های عمرانی بدنبال رضایت مردم هستیم و از انجام این چنین مراسم هایی که با رعایت شئونات عمومی و اخلاقی توسط مردم انجام می شود غفلت نمی ورزیم و آن را مستدام می کنیم .


* شهرداری از لاک صرفا انجام پروژه های عمرانی باید بیرون آید و با نگاهی نو ونیازسنجی اقدام به انجام کارهای فرهنگی کند.

* مجوز اجرای برنامه برای آیین اختتامیه هفته بوشهر جهت گروه موسیقی لیان بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان صادر شده بود و منعی برای اجرای برنامه نداشت اما به دلیل این که تعدادی از هنرمندان این گروه در استان نبودند نتوانستیم از حضور آنها استفاده کنیم .

برزگرزاده رئیس شورای اسلامی بوشهر

* تمام افتخارم این است که در این شهر به دنیا آمده ام ، در این شهر که آفتابش معروف است زندگی می کنم و برای این شهر می میرم .


* با حضور گسترده و غیرقابل پیش بینی مردم استقبال فوق العاده ای از ویژه برنامه های هفته بوشهر انجام شد .


* از این که بخش عمده ای از مردم در این شب پایانی قادر به ورود به محل برگزاری مراسم نشده اند از آنها پوزش می خواهم .

شریفیان سرپرست گروه موسیقی لیان

*از زحمات استاندار ، فرماندار ،مدیرکل ارشاد ، شهردار و شورای شهر بوشهر به دلیل حمایت هایشان از این گروه تقدیر می کنم .

* اگر هزار بار دیگر نیز به صحنه نیایم بوشهری هستم ، بوشهری می مانم و برای مردم شریف هم استانیم خدمت گذاری می کنم /منبع:سوک

 



 
 
 
[کد خبر:AJ2945]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب