آینه جم؛ فرمانده نیروی انتظامی جم گفت:شهرستان جم در ایام نوروز 94از لحاظ عملکرد و پیشگیری از وقوع جرم، بهترین عملکرد در بین شهرستان های استان بوشهر داشت.

سرهنگ روح الله گراوند در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: بحمدالله سال 93از لحاظ امنیت، شهرستان جم در وضعیت بسیار خوبی بود و این موفقیت در ایام نوروز نیز تداوم داشت.

گراوند تصریح کرد: در ایام نوروز، در مقایسه با دیگر شهرستان های استان بوشهر، وقوع جرم در شهرستان بسیار کم بود و همچنین نسبت به مدت مشابه سال های گذشته، وقوع جرم در شهرستان کاهش چشم گیر داشت.

فرمانده نیروی انتظامی جم خاطرنشان کرد: کشفیات شهرستان جم در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل، هفت برابر شد که این حاصل تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان است.

گراوند گفت: در حالیکه برای شهرستان جم فقط یک واحد گشت تعریف شده است در ایام تعطیلات سال نو، 10 واحد گشتی در شهرستان مشغول به خدمت بودند و حاصل تلاش ها، این است که شهرستان جم در ایام نوروز، امن ترین شهرستان استان از لحاظ شاخصه های امنیتی شود.

فرمانده نیروی انتظامی جم با قدردانی از عنایات فرماندار جم بیان داشت: مجموعه دادستان و دادگستری شهرستان، شهردار و شورای اسلامی شهر جم و همچنین اعضای شورای تامین، همکاری بسیار خوبی با نیروی انتظامی در ایام نوروز داشتند.

سرهنگ روح الله گراوند در پایان تاکید کرد: تلاش می کنیم مثل سال گذشته، همچنان شهرستان جم، از امن ترین شهرستان های کشور باشد و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

http://s6.picofile.com/file/8181538842/IMG_201%D8%B2%D8%A850409_WA0007.jpg

 

[کد خبر:AJ2828]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب