نماینده شهرستان‌های جم، کنگان، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی در خصوص ایجاد جاده ایمن جم به ریز گفت: با پیگیری‌های انجام شده وزارت نفت متعهد به ساخت جاده ایمن شده است.

 

به گزارش خبرنگار آینه جم:، حجت الاسلام موسی احمدی صبح یکشنبه در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان جم با تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع) اظهار داشت: رسانه ها جایگاه بسیار ارزشمند و والایی در اطلاع‌رسانی دارند.

نماینده شهرستان‌های جم، کنگان، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی افزود: رسانه‌ها بیان کننده مسائل و مشکلات جامعه هستند و می توانند در کنار آسیب شناسی، راهکارها هم به مسئولان و جامعه ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: براساس منویات رهبری، در تمام موضع‌گیری‌ها، سخنان و رای‌دادن‌ها با بررسی حقایق و واقعیات و تشخیص خود به تکلیفم عمل کرده‌ام.

رفع مشکلات بهداشت و درمان چهار شهرستان جنوبی استان

احمدی افزود: علاوه بر حضور در سه کمیسیون مجلس، در چندین فراکسیون مهم نیز عضو هستم و توانسته ام فرصت‌های بسیار خوب برای تعامل با مدیران و توسعه حوزه انتخابیه‌ام ایجاد کنم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در دو سال نمایندگی مجلس نگاهم به چهار شهرستان حوزه انتخابیه عادلانه بوده است و تلاش کردم حتی برای بیش از 180روستای حوزه انتخابیه نیز بعد از بازدیدها و رایزنی با شوراها، شناسنامه تنظیم کنم.

احمدی در خصوص ایجاد جاده ایمن جم به ریز نیز اذعان داشت: با پیگیری‌های انجام شده وزارت نفت متعهد به ساخت جاده ایمن شده است. آخرین پیگیری چند هفته قبل همراه با فرماندار جم با مدیر عامل شرکت ملی نفت و مدیر عامل شرگت ملی گاز داشتم و قول دادند احداث جاده در دستور کار قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون انرژی در خصوص بهداشت و درمان شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر گفت: با پیگیری های انجام شده، توافق نامه مهم بین سه وزارت خانه کار و تعاون، بهداشت و درمان و نفت منعقد شده است که مسائل بهداشت و درمان چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر پوشش دهند.

مشکل اینترنت جم برطرف می‌شود

وی در همین بخش افزود: افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه، توسعه وتجهیز بیمارستان کنگان و در دستور کار قرار گرفتن تکمیل بیمارستان کنگان اخبار بسیار خوبی بود که با پیگیری‌های بسیار در هفته‌های اخیر حاصل شد.

حجت الاسلام احمدی با اظهار اینکه یکی از مشکلات در شهرستان جم موضوع مخابرات و اینترنت است، گفت: برای رفع این مشکل مذاکرات و مکاتبات بسیار شده است و بحمدالله فیبر نوری جم تکمیل شده است.

نماینده شهرستان‌های جم، کنگان، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش می کنم مشکل اینترنت جم و عدم آنتن دهی تلفن همراه در اتوبان جم به سیراف برطرف شود.

حجت الاسلام موسی احمدی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های آینده خود اظهار داشت: پیگیری برای تکمیل پروژه های نیمه تمام را در دستور کار داریم و امیدواریم شاهد توسعه شهرستان‌های جنوبی استان باشیم.

وی اضافه کرد: تلاش می کنیم با ایجاد قانون، مناطق ویژه به پرداخت عوارض آلایندگی و مالیات بر ارزش افزوده ملزم شوند و قانون معافیت این مناطق ابطال شود.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در ارتباط با احداث دانشکده فنی و مهندسی جم بیان داشت: زمان وزیر نفت سابق این پروژه تا مرز کلنگ زنی نیز پیش رفت ولی با تغییر دولت این پروژه مسکوت ماند.

نماینده شهرستان‌های جم، کنگان، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی افزود: رویکرد دولت این است پروژه جدید کلنگ زنی نشود ولی تمام تلاشم را می‌کنم که احداث این دانشکده در دستور کار قرار گیرد.

مجمع نمایندگان استان برای توسعه استان همفکر و همراه است

حجت‌الاسلام احمدی درباره تعامل بین دولت و مجلس گفت: رویکرد مجلس همراهی و حمایت از دولت است و در برنامه های مختلف این اثبات شده است. عده‌ای با حاشیه‌سازی و انتقادات غیر منصفانه مجلس را تنگنا قرار ندهند، باید اجازه دهیم مجلس با اختیارات خود، راه درست را برگزیند.

نماینده حوزه جنوبی استان بوشهر درباره فضای مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: نمی توان انتظار داشت همه نمایندگان استان از لحاط سیاسی یکسان باشند ولی در دفاع از منافع و مسائل کلان استان همفکری و همراهی وجود دارد.

احمدی در پایان اشتغال جوانان را بزرگترین دغدغه خود عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: ترک تشریفات پروژه آبخیزداری جم انجام شده است و تلاش می‌کند اجرای این پروژه و هم چنین پروژه آب شیرین کن های شهرستان جم از سر گرفته شود.

 

 

 

 

 

 

 

[کد خبر:AJ2773]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب