رئيس شوراي اسلامي شهرستان جم گفت: مجتمع فرهنگي شهيد صافي شهر ریز پس از شش سال فقط 25 درصد پیشرفت دارد.

 

 

به گزارش خبرنگار آینه جم:، حسين محدثي پیش از ظهر شنبه در بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر از زیرساخت‌های فرهنگی و هنری بخش ریز شهرستان جم اظهار داشت: توسعه فرهنگی یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید مورد توجه همه مسئولان قرار بگیرد.

 

وی ضمن تشکر از توجهات مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر به شهرستان جم و دومین بازید وی در هفته های اخیر از شهرستان جم، به بيان توانايي‌هاي شهرستان جم در بخش‌هاي مختلف فرهنگي و هنري پرداخت

کمبود نیرو و بودجه مهمترین مشکل فرهنگ و ارشاد جم

رئيس شوراي اسلامي شهرستان جم مهمترین مشکل اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان جم را کمبود نیرو و بودجه بیان کرد.

محدثی استقبال جوانان فعال مذهبی و بسیجی از برنامه‌های فرهنگي و ادبي در شهرستان جم را یادآور شد و افزود: شهرستان جم  با کمبود مراکز فرهنگي مناسب روبرو است.

عضو شورای شهر ریز از عدم تکمیل  مجتمع فرهنگي هنري شهيد صافي ریز انتقاد کرد و خواستار تلاش مسئولان برای رسیدگی به این موضوع مهم شد.

استقرار نمايندگي اداره فرهنگ و ارشاد در بخش ریز نیاز جدی است

محدثی بیان داشت: این مرکز فرهنگي  كه از مصوبات سفر دوم دولت نهم به شهرستان جم است، بيش از شش سال از آغاز عمليات اجرايي آن مي‌گذرد، اما تا كنون 25 درصد اين پروژه بيشتر تكميل نشده است و هم اكنون بدون اعتبار به حال خود رها شده است.

وی در پایان استقرار نمايندگي اداره فرهنگ و ارشاد در بخش ریز نیاز جدی دانست و از مدير كل فرهنگ و ارشاد استان در خواست کرد تا با اختصاص بودجه و رفع مشكل نيروي انساني در خصوص فعاليت مجدد اين نمايندگي عنايت ويژه‌اي کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: توسعه مجتمع‌های فرهنگی و هنری در استان بوشهر در اولویت است

 

 

  حمیده ماحوزی پیش از ظهر شنبه در بازدید از وضعیت فعالیت‌های فرهنگ و ارشاد در بخش ریز شهرستان جم استان بوشهر اظهار داشت: شهرستان جم دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه فرهنگی و هنری است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استافده شود.

وی در ادامه استقبال و گرایش به فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان را خیلی خوب ارزیابی کرد و افزود: ایفای نقش در مسائل فرهنگی و هنری وظیفه اداره فرهنگ و ارشاد است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: وجود هنرمندان رشته‌های مختلف سبب شده است تا ظرفیت خوبی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان جم ایجاد شود.

وی از مجتمع‌های فرهنگی به عنوان یکی از امکانات تاثیرگذار بر فعالیت‌های فرهنگی و هنری یاد کرد و افزود: توسعه این مجتمع‌های می‌تواند نقش بسیار مهمی در اجرای برنامه‌های مختلف داشته باشد.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام/ حمایت از شاعره جمی

بازدید از پروژه نیمه تمام مجتمع فرهنگی هنری شهید صافی  ریز و حضور در منزل شهيد صافي، خردسال ترين شهيد استان از دیگر برنامه های کاری خانم ماحوزی در بازدید از بخش ریز بود.

ماحوزی تکمیل مجتمع فرهنگی هنری شهید صافی بخش ریز را از اولویت‌های کاری خود دانست و افزود: اهتمام استاندار بوشهر به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و تلاش خواهد کرد بودجه کافی برای اتمام آن تخصیص داده شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پايان سفر خود با پريزاد مرادي بانوي شاعرجمی ساکن بخش ریز  كه  كتاب علم عشق  سروده  ایشان  به چاپ رسيده است  ديدار كرد.

ماحوزی ضمن تمجید از پریزاد مرادی شاعر جمی خاطرنشان کرد: کتاب علم عشق  کتابی ماندگار است و خريد بخشي از كتاب‌هاي منتشر شده را از برنامه‌هاي اداره كل برای حمايت از اين بانو شاعر یادآور شد.

 

[کد خبر:AJ2743]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب