آینه جم:سرگرد روح‌الله گراوندی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان جم معارفه شد.

 به گزارش خبرنگار آینه جم:، جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر بعدازظهر دوشنبه در این آئین با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای بهبود امنیت در استان بوشهر اظهار داشت: در شهرستان جم نیز شاهد اقدامات بسیار خوبی هستیم و شاخص‌های امنیتی در این شهرستان بهبود یافته است.

علیرضا رزمی در ادامه با اشاره به خدمات سرهنگ روان خوش در طول مدت حدود 20 ماه خدمتش در شهرستان جم، تصریح کرد: اقدامات بسیار خوبی در زمان خدمتی ایشان صورت گرفته که شاهد وضعیت مناسبی هستیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر از همه مسئولان شهرستان جم خواست که با سرگرد گراوندی  همکاری لازم برای برقراری هر چه بهتر امنیت در شهرستان داشته باشند.

فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان جم نیز در این آئین ضمن تقدیر از میهمان نوازی مردم جم و همکاری های آنان در طول مدت خدمت خود، گزارشی از عملکرد خود ارائه داد و اظهار داشت: همه توان خود را برای بهبود وضعیت امنیت این شهرستان به کار گرفتیم.

سرهنگ محمد روان‌خوش در ادامه با انتقاد از برخی از مسئولان شهرستان جم، اظهار داشت: همکاری همه جانبه ادارات و مسئولان شهرستان با نیروی انتظامی جم نقش بسیار مهمی در بهبود فعالیت آن خواهد داشت و امیدواریم این مهم در آینده محقق شود.

در پایان از تلاش‌های سرهنگ محمد روان‌خوش در مدت 20 ماه خدمت خود در شهرستان تقدیر به عمل آمد و سرگرد روح‌الله گراوندی به عنوان جانشین وی معرفی شد.

[کد خبر:AJ2739]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب