آینه جم:مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: بر اساس سهمیه شهرستان، 18 معلم برتر انتخاب شدند که 15 معلم برتر در زمینه آموزشی و 3 معلم در زمینه استفاده بهینه از کلاس‌های هوشمند است.


 

به گزارش خبرنگار آینه جم:اسکندری اظهار داشت : معلمی یکی از مقدس ترین شغلهاست زیرا مسئولیت خطیر تعلیم و تربیت بر عهده آنها می باشد.

وی با اشاره به جایگاه و منزلت والای معلمان افزود: در هفته بزرگداشت مقام معلم باید برنامه هایی ویژه ودرخور نام و مقام معلم برگزارگرددتا از تلاشها و زحمات یک ساله آنان تقدیر و تجلیل شود.

اسکندری خاطر نشان کرد: در همایش بزرگ فرهنگیان شهرستان از 7 معلم بازنشسته سال گذشته نیز تقدیر به عمل می آید.

خلیل زارعی دبیر برگزاری برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در آموزش و پرورش شهرستان جم نیزعنوان کرد: هر ساله از آذر ماه برنامه‌ریزی‌های این هفته صورت می‌گیرد و تعدادی از معلمان نمونه بر اساس معیارهای آموزشی ، فرهنگی و... انتخاب می‌شوند.

دبیر برگزاری مراسم بزرگداشت هفته معلم با اشاره به برگزاری همایش بزرگ فرهنگیان شهرستان در روز سه شنبه 16 اردیبهشت در فرهنگسرای توحید افزود: از دیگر برنامه‌های این هفته غبارروبی مزار شهدا، برگزاری دعای ندبه، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، پیاده‌روی همکاران فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده های معلمان شاهد، جانباز و متوفی، تجلیل از معلمان و دانش آموزان برتر عرصه های ورزشی و آموزشی و برگزاری مراسمات مختلف فرهنگی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این هفته می باشد.

گفتنی است همایش ویژه فرهنگیان شهرستان جم روز سه شنبه 16 اردیبهشت ساعت 8:45 صبح با حضور فرهنگیان، مسئولین و اقشار مختلف مردم در فرهنگسرای توحید برگزار می گردد.

آینه جم برای این عزیزان آرزوی موفقیت بیش از پیش دارد.



[کد خبر:AJ2735]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب