آینه جم: انتقاد از صدا و سیمای استان بوشهر، متضرر شدن جم از عدم وجود فرمانداران توانمند در سال‌های گذشته، پتانسیل‌های جم برای توسعه و پیشرفت و دانشکده مهندسی جم بزرگ تعریف شد اما کوچک ماند را می‌توان به عنوان مهمترین موضوعات مطرح شده در نشست خبرنگاران و فرماندار شهرستان جم عنوان کرد.

 

به گزارش خبرنگار آینه جم، علی دانشمند مدیر سایت خبری آوای جم پنجشنبه‌شب در نشست خبرنگاران شهرستان جم با فرماندار این شهرستان به بیان برخی از مشکلات شهرستان پرداخت.

دانشمند از کمترین توجهات صداو سیمای استان به شهرستان جم گلایه کرد وگفت متاسفانه غیر از بخش ورزشی صداوسیمای استان، بقیه بخش ها به شهرستان جم توجهی ندارند.

وی بحران آب را در شهرستان جدی دانست و تاکید کرد: این بحران، نباید مسئولین را از دیگر مسائل ومشکلات غافل کند.

عدم توجه وزرات بهداشت ،درمان و آموزش پژشکی به شهرستان جم و مسائل امنیتی شهرستان از دیگر موضوعات مطرح شده توسط مدیر پایگاه خبری اوای جم بود.

متضرر شدن جم از عدم فرمانداران توانمند در سال‌های قبل

ابراهیم قیصری خبرنگار آینه جم در این نشست ضمن تبریک انتخاب عبدالله نادری به عنوان فرماندار جم، ابراز امیدواری کرد شروع بسیار خوب فرماندار نویدبخش آینده خوب برای شهرستان باشد.

قیصری توانمندی‌های فرماندار، سوابق درخشان مدیریتی در مجموعه وزارت کشور و آشنایی با شهرستان جم را مولفه‌های مثبت نادری دانست که امیدها در دل‌ها زنده شده است تا جم توسعه شتابان داشته باشد.

خبرنگار آینه جم با بیان این مطلب که جم از عدم وجود فرمانداران توانمند در سال‌های قبل بسیار متضرر شده است، تصریح کرد: سال‌های آینده افکار عمومی قاضی عملکرد فرماندار خواهند بود.

قیصری از عدم اجرایی شدن طرح آبخیزداری جم و احداث دانشکده فنی و مهندسی جم انتقاد کرد.

عدم وحدت و همدلی در شوراها و مدیران به زیان شهرستان خواهد بود

سید عبدالعظیم حسینی مدیر سایت تاورتا خواستار توجه ویژه فرماندار به بحث ورزش شهرستان شد.

حسینی از جبهه‌گیری‌های  بعضی شوراها و مسئولین انتقاد کرد و از فرماندار درخواست کرد تا وحدت و همدلی بین شوراها و مسئولان ایجاد شود.

عقیل تشانی مدیر سایت چگاسه با بیان اینکه این سایت با سابقه ترین سایت خبری شهرستان است اعلام کرد: برای پیشرفت و توسعه شهرستان هم‌قدم و هم‌گام با فرماندار جدید شهرستان خواهد بود.

دانشکده فنی و مهندسی پروژه ای که بزرگ تعریف شد کوچک ماند

عباس کمالی خبرنگار چگاسه در سخنانی به بیان برخی مشکلات شهرستان و راه کارهای ان پرداخت.

این فعال رسانه ای از برداشت های بی رویه آب  توسط نفتی ها انتقاد کرد و گفت: شرکت پالایشگاه گاز فجر جم تنها پالایشگاه ایران است که از آب شیرین برای مصارف صنعتی استفاده می کند.

عدم استقلال بسیاری از ادارات شهرستان، عدم احداث دانشکده فنی ومهندسی جم، عدم توزیع عادلانه بودجه سالیانه شهرستان و استان، عدم درمانگاه مجهز تامین اجتماعی و ورود جدی فرماندار به بحث توزیع عوارض آلایندگی از دیگر مسائل مطرح شده توسط عباس کمالی خبرنگار چگاسه بود.

پتانسیل‌های جم برای توسعه و پیشرفت فراوان است

علی بابایی خبرنگار صدا و سیمای استان بوشهر ضمن تبریک انتصاب عبدالله نادری به سمت فرمانداری جم و اعلام حمایت همه رسانه‌ها از ایشان در سخنانی به بیان  معرفی پتانسیل‌های شهرستان جم پرداخت.

بابایی شروع خوب فرماندار جم نوید بخش دانست و تاکید کرد: مردم برای نیروهای پرکار و توانمند احترام خاصی قائل اند و بابایی در پایان ابراز امیدواری کرد: تلاش‌های فرماندار جدید، جبران کم کاری های گذشته باشد.

عباس محمدی مدیر سایت خبری جم خبر ، عبدالله کیان مهر مدیر سایت خبری خاصه و محمدمنصوری خبرنگار چگاسه از دیگر فعالان رسانه بودند که به بیان دیدگاههای خود درباره مسائل ومشکلات شهرستان جم پرداختند.

سایت‌های شهرستان در زمینه طرح هدفمندی یارانه‌ها فعال‌تر شوند

علی دبیری مدیر فرهنگ و ارشاد شهرستان جم در ابتدای نشست اصحاب رسانه شهرستان با فرماندار جم، گزارشی از فعالیت سایت های خبری شهرستان ارائه کرد.

دبیری فرهنگ و طرح هدفمندی یارانه ها را از مسائل روز دانست و تاکید کرد: سایت های شهرستان در این زمینه ها فعال‌تر شوند.

عکس:تاورتا

 

[کد خبر:AJ2733]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب