به گزارش آینه جم،حجت‌الاسلام محمد گنجی با اشاره به تبدیل بخش عسلویه به شهرستان اظهار داشت: این اقدام موجی از شادی و نشاط را در بین مردم به وجود آورده است.

 

وی با بیان اینکه این ارتقای تشکیلاتی از آثار پرخیر و برکت سفر مقام معظم رهبری به عسلویه است، افزود: سال گذشته که مقام معظم رهبری به عسلویه تشریف‌فرما شدند برکات زیادی برای مردم عسلویه به ارمغان آوردند و این موفقیت نیز به برکت قدوم مقام معظم رهبری حاصل شده است و مردم همواره شکرگزار و دعاگوی معظم‌له هستند.

امام جمعه جم با تجلیل از حسن توجه استاندار جدید به شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: مسئولان قبلی استان جرأت کم‌تری داشتند و برای ارتقای عسلویه تلاش چندانی نکردند.

گنجی تصریح کرد: این ارتقای تشکیلاتی برای استان بوشهر امیدبخش است و جایگاه استان را بالاتر می‌برد و مجموعه استان از این موضوع سود می‌برد.

*عسلویه ۱۰ سال پیش باید ارتقاء می‌یافت

وی با بیان اینکه عسلویه ۱۰ سال پیش باید ارتقاء می‌یافت، گفت: این مسئله و تبدیل عسلویه به شهرستان با کوته‌نظری برخی مسئولان به تعویق افتاد و امروز خوشحالیم که این اتفاق افتاده است.

امام جمعه جم یادآور شد: شهرستان شدن عسلویه در تقویت وحدت شیعه و سنی در منطقه بسیار تاثیرگذار است و دلگرمی مردم را به نظام بیشتر می‌کند.

گنجی اضافه کرد: عسلویه رفته‌رفته جایگاه ویژه خود را پیدا می‌کند و بسیار خوشحالیم که مردم به آرزوی دیرینه خود رسیدند.

وی خواستار اختصاص نماینده جداگانه به عسلویه شد و اظهار داشت: آبادان به واسطه دارا بودن پالایشگاه دارای سه نماینده در مجلس شورای اسلامی است و انتظار داریم عسلویه به فرمانداری ویژه ارتقاء یابد و دارای نماینده مستقل در مجلس شود تا به وضعیت منطقه سر و سامان بخشیده شود.

گنجی خواستار انتخاب فرمانداری پرتلاش برای عسلویه شد و اظهار داشت: عسلویه در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و انتظار داریم روز به روز شاهد پیشرفت بیشتری باشیم/عسلویه نیوز

 

 

 

[کد خبر:AJ2610]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب