000008I4A0027.jpg

«آینه جم»فرماندار جم گفت: در آخرین روز از هفته دولت و با حضور معاون سیاسی استاندار بوشهر، ۹ پروژه عمرانی با اعتبار قریب به ۴۰۰ میلیارد ریال در جم کلنگ زنی و افتتاح می شود.

به گزارش«آینه جم» فتح الله نوروزی صبح چهارشنبه در افتتاح پروژه های عمرانی جم، اظهار داشت: در آخرین روز هفته دولت، هفت پروژه عمرانی با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی و دو پروژه عمرانی با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

فتح الله نوروزی از بهره برداری فاز دوم پروژه بزرگ آبخیزداری جم خبر داد و افزود: ۸۵ سازه آبخیزداری با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

رئیس شورای اداری جم بیان داشت: دو مدرسه ۱۲ کلاسه با همکاری شورای راهبردی پتروشیمی ها و با اعتبار ۶.۶ میلیارد تومان در شهر جم کلنگ زنی می شود.

نوروزی ادامه داد: مدرسه شهید یمینی انارستان با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان با حضور گراوند معاون سیاسی استانداری بوشهر در شهر انارستان به بهره برداری رسید.

وی به آغاز عملیات اجرایی مخازن آب شرب شهرهای ریز و انارستان با اعتبار ۶ میلیارد تومان اشاره کرد و یادآور شد: دو خانه جوان در شهرهای جم و انارستان و خوابگاه ورزشکاران جم با اعتبار مجموع ۴.۲ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

[کد خبر:AJ22794]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب