00066600000000.jpg

آینه جم: باشگاه پارس جنوبی سه بازیکن جدید برای فصل آینده جذب کرد.

به گزارش  آینه جم: ،میثم نقی زاده هافبک تیم خونه به خونه، محسن فروزان دروازه بان تیم صبای قم و علیرضا ابراهیمی مدافع تیم مس کرمان بازیکنانی هستند که با باشگاه پارس جنوبی به توافق رسیدند و به زودی قرارداد رسمی نیز با این باشگاه امضا می کنند.

در ادامه آنها با مهدی عبدی بازیکن فصل گذشته خیبر خرم آباد  واحد بخشی بازیکن راه آهن به توافق رسیدند.

مهدی عبدی بازیکن فصل گذشته خیبر خرم آباد دو روز پیش به تیم پارس جنوبی جم پیوست. در ادامه میثم تیموری و واحد بخشی نیز قرارداد خود را تمدید کردند تا پارس جنوبی با حفظ اسکلت فصل گذشته آماده لیگ هفدهم شود.

تارتار: در نقل و انتقالات دنبال نام‌ها نیستیم

سرمربی تیم پارس جنوبی اعلام کرد تیم خوبی را برای لیگ هفدهم می بندد و روانه مسابقات می کند.

مهدی تارتار در گفت و گو با خبرنگار "آینه جم" درباره شرایط تیم پارس جنوبی جم در نقل و انتقالات اظهار داشت: «بر اساس فهرستی که از بازیکنان مورد نیاز خود برای لیگ هفدهم تهیه کرده‌ایم، باشگاه مذاکره با این نفرات را آغاز  کرده است. چند بازیکن را به خدمت گرفتیم و ظرف روزهای آینده با چند بازیکن دیگر نیز توافق می کنیم. انشاءالله تیم خوبی را می بندیم و روانه مسابقات می کنیم.»
وی درباره جذب بازیکنان ستاره در پارس جنوبی جم عنوان کرد: «واقعیت این است که ما به دنبال نام ها نیستیم  و کیفیت بازی برایمان اهمیت دارد. قطعا نفراتی را به خدمت می گیریم که به درد تیم مان بخورند و در تاکتیک تیم بگنجند.»
تارتار درباره آینده تیمش افزود: «هدف ما این است که جایگاه مناسبی را در لیگ هفدهم به دست آوریم. در این راه روی کمک هواداران خوبمان حساب کرده ایم و انشاءالله بتوانیم نتایجی در خور این مردم خوب کسب کنیم.»

[کد خبر:AJ21860]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب