2185981.jpg

آینه جم: نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنان با جدیت پیگیر پرونده پروژه‌های درخواستی‌ام از وزارت نفت برای حوزه انتخابیه هستم و به نتایج بسیار خوبی دست یافته‌ام.

سکینه الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: از ابتدای مسئولیت نمایندگی جنوب استان در مجلس، مجموعه اولویت‌های حوزه انتخابیه را در هفت سرفصل تدوین کردیم و تمام توانم را برای تامین اعتبار این پروژه‌ها از محل بودجه‌های ملی گذاشته‌ام.

الماسی با بیان اینکه یک پکیج از نیازمندی‌های منطقه با اعتبار حدود ۶۰۰ میلیارد تومان را در وزارت نفت پیگیری کرده‌ایم و مدیران عالی نفت را متقاعد کرده‌ایم که دیگر نمی‌توانند تنها نگاه تولیدمحوری داشته باشند و باید نسبت به محیط پیرامون خود توجه کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت پروژه‌های پیشنهادی‌اش برای حوزه جنوب استان بوشهر را تشریح کرد و ادامه داد: در حال رایزنی با سازمان برنامه و بودجه و شورای پول و اعتبار و نهاد ریاست جمهوری برای صدور مجوزهای قانونی هستیم و بسیار امیدوارم که بنا بر قولی که به مردم داده بودم جنوب استان بوشهر را متحول کنیم.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از ابتدای آغاز به کارش در مجلس با همکاری فرمانداران دیر، جم، کنگان و عسلویه مجموعه‌ای از نیازمندی‌های این حوزه را جمع‌آوری کرده است.

[کد خبر:AJ20664]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب