20150701044301.jpg

آینه جم:  مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت : دستگاه های وزارت نفت مراتع شهرستان جم را برای توسعه برنامه های خود به شدت تخریب می کند و متاسفانه در جبران و احیای این مراتع نیز هیچ اقدامی نکرده است.

سهیل مهاجری در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: شهرستان جم به لحاظ آب و هوایی و طبیعتی که دارد در کنار شهرستان های استان همواره مورد توجه بوده است.
وی گفت: معتقدم در منابع طبیعی و آبخیزداری استان یکی از بهترین اراضی بیابانی نسبت به سایر شهرستان های استان در شهرستان جم دیده می شود و بر این اساس بزرگترین طرح آبخیزداری استان در این شهرستان در حال اجرا است.
مهاجری بیان داشت: عملیات مهم و بزرگ کاداستر استان تنها در شهرستان جم به صورت کامل به پایان رسیده است و در واقع این دو طرح مهم هدیه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به مردم شهرستان جم بوده است.
وی گفت: همچنان اقدامات مهم دیگری و فرصت های قابل بهبود بیشتری می بایست در این شهرستان انجام شود که همت بیشتر کارکنان آن مجموعه در تعامل و پیگیری مجموعه معاونین در اداره کل را می طلبد.
مدیر کل منابع طبیعی استان بوشهر خاطرنشان کرد: دستگاه های وزارت نفت مراتع این شهرستان را برای توسعه برنامه های خود به شدت تخریب می کند و متاسفانه در جبران و احیاء این مراتع نیز هیچ اقدامی نکرده است که این موضوع نیز مورد دغدغه و پیگیری قرار دارد.

[کد خبر:AJ18952]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # بهلول 1395-08-18 09:51
شما هم قربونتون برم با یک خونه که نفتیها در شهرکها بهتون میدن چشمان مبارک رو بر همه این بلایا و فجایع می بندید. خسته نباشید خیلی زحمت کشیدید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب