0000000000000000000000.jpg

به گزارش آینه جم: دفتر نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به حواشی اخیر پیرامون انتخاب هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مصاحبه ای را ارسال کرد که به نقل از سکینه الماسی آمده: بهتر است زمینه اتحاد و همدلی را فراهم کنیم و همه را به رعایت اخلاق سیاسی دعوت کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به برخی اتفاقات چند روز اخیر گفت: بنا ندارم مسائل غیراخلاقی اخیر را تشریح کنم چرا که مردم، خود دیر یا زود به همه‌ی آنچه گذشته آگاه می‌شوند و چه داورانی بهتر از مردم؟

الماسی با بیان اینکه متاسفانه سعی شده کاری غیر اخلاقی با کارهای غیراخلاقی دیگر توجیه شود گفت: اگر بنا بر اعلام عمومی پیامک‌های خصوصی باشد، پیامک‌های زیادی برای انتشار وجود دارد اما رفتار اینچنینی و یا اتهام زنی و تهدید خبرنگار و... به دور از شان اینجانب و جایگاه نمایندگی مجلس است.

سکینه الماسی با بیان اینکه بنا ندارم ورود چندانی به این اتفاقات داشته باشم تصریح کرد: به بیان همین نکته اکتفا می‌کنم که وقتی از رفتار دور از اخلاق برخی، باخبر شدم در کمیسیون نیز ضمن بیان این مساله گفتم که تنها برای اعتراض به این رفتار که در غیاب من حرف‌های خلاف واقع زده شده و تصمیم‌گیری شده برای دبیری کاندیدا می‌شوم.

الماسی با بیان اینکه برخلاف موازین اخلاقی و بدون هماهنگی سخنانی از قول من مطرح شده بود گفت: برای احترام به موکلانم سکوت را جایز ندانسته و موظف بودم به نحوی اعتراض خودم را به اینکار اعلام کنم اما از حق خود گذشته و داوری را به خداوند بصیر و علیم می‌سپارم.

نماینده جنوب استان بوشهر با اشاره اینکه چندتن از اعضاء کمیسیون انرژی اعلام آمادگی کردند که برخی پشت پرده‌های غیراخلاقی را برای مردم استان تشریح کنند گفت: برای حفظ آرامش استان و در راستای منافع عمومی از همه تشکر کردم و از رسانه‌های استان هم می‌خواهم که زمینه فضای همدلی را فراهم کنند.

سکینه الماسی حواشی پیش آمده را ناشی از بی‌تجربگی در مسائل سیاسی اجتماعی و عدم آشنایی با فضای سیاسی تهران دانست و خاطرنشان کرد: من این مساله را تمام شده می‌بینم و از فردا برای منافع استان با همه‌ نمایندگان محترم همکاری خواهم کرد و این جریانات خللی در خدمتگزاری نمایندگان استان وارد نخواهد کرد.

[کد خبر:AJ16409]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+7 # امیر 1395-04-01 08:16
امیدوارم که نماینده ما دست از مسائل حاشیه ای بردارد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # قشقایی 1395-04-02 09:34
نتیجه مشاوره غلط مشاوران ضعیف همین می شود که بانویی توانمند و نجیب و کاربلد اینگونه در دام می افتد و در زد و بندهای سیاسی قافیه را می بازد. خانم الماسی مشاورانی دلسوز و آگاه و مسلط از جنس خودش نیاز دارد و متاسفانه نبود چنین مشاورانی باعث واردامدن لطمات زیادی به ایشان در مقاطع مختلف شده است و امیدوارم هرچه سریعتر خودشان این مشکل را مرتفع نمایند. از این مشاوران و همراهان ثابت شده که آبی گرم نمی شود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+4 # افضلی 1395-04-03 07:19
خانم الماسی دست ازجناحهای سیاسی بردار رأی تو سنتی بوده وهست اگربیشترخودتو درگیر این گروه و آن گروه کنی مردم تغییررأی میدهند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب