16.jpg

آینه جم ، وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم با انتشار نقل قولی از وزیر نفت با ابهام مواجه شده است.

به گزارش آینه جم؛ طبق خبری که در شنیده های خبری سایت خلیج فارس منتشر شده است وزیر نفت از عدم تیم داری حرفه ای در فوتبال از فصل آینده خبر داده است.

متن خبر سایت خلیج فارس در ادامه می آید:

"وزیر نفت صراحتا از عدم تیمداری حرفه ای در رشته فوتبال برای فصل آینده خبر داده است، با این حساب تیم لیگ برتری نفت تهران در لیست واگذاری قرار دارد. همچنین مسئولان تیم های نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان در لیگ دسته اول هم نسبت به پرداخت نشدن بخش عمده تعهدات وزارت نفت در فصل جاری و کاهش بودجه در فصل بعد ابراز نگرانی کرده اند.

با این حساب تیم پارس جم که در آستانه مرحله پلی آف لیگ آزادگان قرار دارد، مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظارش خواهد بود؟

البته برخی در فضای مجازی خواستار تشکیل کمپینی برای انتقال تیم لیگ برتری نفت تهران به بوشهر شده اند که مشخص نیست با توجه به کنار کشیدن وزارت نفت از تیمداری حرفه ای در فوتبال، چه برنامه ای جهت اسپانسری آن دارند. مضافا اینکه تیم های منتقل شده از تهران به شهرستان ها سابقه خوبی در نتیجه گیری و جذب هواداران ندارند."

با این توصیف باید دید سرنوشت تیم پارس جنوبی جم در فصل آتی رقابت ها چه خواهد شد؟ آیا تیم فوتبال پارس جم همچنان از حمایت نفت و گاز برخوردار می شود یا با نگاه زنگنه، باید پایان فوتبال حرفه ای در جم را اعلام کرد.

این موضوع در حالی است که مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در شبکه بوشهر در ماه های گذشته از تداوم حمایت از تیم پارس جنوبی جم در فصل آتی خبر داده بود. هر چند هنوز اظهار نظری در این باره از سوی مسئولان منطقه ویژه و پارس جنوبی منتشر نشده است.

**آوای جم

[کد خبر:AJ15523]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب