0000000000000vvvccxx00000.jpg

آینه جم ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم در گفتگویی برنامه های بزرگداشت مقام معلم در شهرستان جم را اعلام کرد.

 

سید علیرضا سجادی در گفتگو با خبرنگار آینه جم ، با اشاره به جایگاه و منزلت والای معلمان افزود: در هفته بزرگداشت مقام معلم باید برنامه‌هایی ویژه و در خور نام و مقام معلم برگزار شود تا از تلاش‌ها و زحمات یک ساله آنان تقدیر و تجلیل شود.

وی با تبریك هفته معلم به معلمان و فرهنگیان اظهار داشت: آحاد جامعه باید بدانند كه همه ی ایام متعلق به معلم است و تکریم مقام معلم محدود به زمان خاصی نمی باشد.

 دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در شهرستان جم اضافه کرد: امسال برای اولین بار با ابتکار فرماندار شهرستان، ستادی خارج از مجموعه آموزش و پرورش تشکیل و جهت بزرگداشت مقام معلم برنامه ریزی شده است.

 سجادی همچنین برخی از برنامه های هفته معلم شهرستان را به این شرح بیان كرد:  سخنرانی مدیر آموزش و پرورش پیش از خطبه های نمازجمعه، حضور پر شور فرهنگیان در نماز جمعه، نواختن زنگ سپاس در كلیه مدارس شهرستان، دیدار با خانواده های فرهنگیان جانباز و متوفی، مراسم تجلیل از معلمان نمونه، تجلیل از پشكسوتان تعلیم و تربیت، معلمان پژوهشگر، معلمان شاعر و مولف، تجلیل از دانش آموزان برتر حوزه پرورشی، ویژه برنامه خانواده های فرهنگیان، همایش پیاده روی خانواده های فرهنگیان و غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا

وی تجلیل و تقدیر از معلمان آموزشگاه ها توسط شهرداری ها، دهیاری ها، شورای اسلامی شهر و روستا و شهرک های مسکونی شهرستان را از دیگر برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش جم یادآور شد: همایش ویژه فرهنگیان شهرستان جم روز دو‌شنبه 14 اردیبهشت با حضور فرهنگیان، مسئولین و اقشار مختلف مردم در فرهنگسرای توحید برگزار می‌شود

[کد خبر:AJ15048]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب