0002029159.jpg

آینه جم - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: استان بوشهر تا پایان هفته آسمانی بارانی خواهد داشت که بارندگی‌ها به صورت بارش پراکنده و در برخی ساعات به صورت رگباری خواهد بود.

به گزارش آینه جم ، پیام مساعدی در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح آخرین وضعیت آب و هوای استان بوشهر اظهار داشت: وضعیت جوی استان بوشهر تا پایان هفته جاری ناپایدار خواهد بود و شاهد بارش باران در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه بارندگی‌ها اغلب به صورت بارش‌های پراکنده است، ادامه داد: در برخی ساعات نیز شاهد رگبار باران در برخی نقاط استان خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه در برخی نقاط استان احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد، افزود: از دیگر پدیده‌های جوی پیش‌بینی شده برای این هفته، وقوع تندبادهای لحظه‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال تندبادهای لحظه‌ای احتمال گرد و خاک نیز در استان وجود دارد و خلیج فارس نیز در مناطق شمالی و مرکزی مواج خواهد شد.

مساعدی با بیان اینکه سمت بادها در استان جنوب شرقی به سمت شمال شرقی خواهد بود، ادامه داد: سرعت باد بین ۱۲ تا ۳۸ کیلومتر بر ساعت است و در برخی ساعات به بیشتر از ۴۴ کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت آینده در استان بوشهر ارتفاع موج بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر است، افزود: در برخی ساعات نیز ارتفاع موج به بیش از ۱۲۰ سانتیمتر خواهد رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: دمای هوای بوشهر در حال حاضر ۲۴ درجه سانتیگراد است.

وی گفت: بیشترین دمای هوای استان در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهر برازجان با ۳۴ درجه بوده است و کمترین دما نیز مربوط به جم با ۱۸ درجه سانتیگراد بوده است.

مساعدی افزود: با توجه به وضعیت بارندگی‌ها در استان، احتمال آبگرفتگی معابر نیز وجود دارد.

[کد خبر:AJ14669]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب