000000000000000000000000000IMG5555555555555555555tt555.jpg

به گزارش خبرنگار آینه جم، دوازدهمین و آخرین نشست شورای اداری شهرستان جم در سال 94 به ریاست فرماندار جم با حضور اعضای شورای اداری و اصحاب رسانه ظهر چهارشنبه برگزار شد.

 چکیده ای از نشست شورای اداری جم:

***حجت الاسلام و المسلمین محمد گنجی امام جمعه جم در سخنانی بیان داشت: برخی مدیران ادارات شهرستان جم عملکرد عالی در سال جاری داشتند و برخی مدیران شهرستان نیز عملکرد مطلوبی نداشته اند این مدیران باید در سال 95 برای حرکت در قطار توسعه و پیشرفت شهرستان، همگام با دیگر مدیران شوند درغیر اینصورت نیاز است در این ادارات خانه تکانی شود.

گنجی در ادامه با بیان اینکه برخی از مدیران شهرستان، سالی یکبار نیز در نماز جمعه شرکت نمی کنند خواستار حضور مدیران شهرستان در نماز جمعه شد و ادامه داد: مدیران ادارات باید برای بقیه الگو باشند و در برنامه های مذهبی و دینی حضور فعال داشته باشند.

امام جمعه جم با تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی جم و سرهنگ گراوند بیان داشت: شهرستان جم در سال 94 از لحاظ امنیت و کشف جرائم در وضعیت بسیار خوبی بوده است.

گنجی از آموزش و پرورش به عنوان یکی از ادارات برتر و موفق شهرستان جم در سال 94 یاد کرد و اظهار داشت: مدیر آموزش و پرورش جم طبق اعلام ستاد نماز جمعه بیشترین حضور در نماز های جمعه جم داشته است.

علمداری: بودجه 21میلیاردی تقدیم شورا شد/رضایت 80درصدی شهروندان جم از شهرداری

***شهردار جم، شهردار انارستان و شهردار ریز در سخنانی به بیان گزارش عملکرد خود در سال 94 پرداختند.

سیداحمدعلمداری شهردار جم و دبیر ستاد تسهیلات سفر شهرستان در سخنانی با اعلام آمادگی شهرستان جم در راستای میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی بیان داشت: شهرداری ها بیشترین خدمات دارد و بیشترین انتقاد نیز به عملکرد آنان مطرح می شود.

http://jamhc.bpums.ac.ir/UploadedFiles/NewsFiles/%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF_%D9%82%D8%A7%D8%B3%D9%85%DB%8C__5a7125d7.JPG

***احمدقاسمی رئیس شبکه بهداشت و درمان جم گفت: واحد سلامت دهان و دندان در شهرستان جم با اعتبار 670 میلیون تومان در سال 95 به بهره برداری می رسد.

قاسمی از افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی بهارستان جم نیز در سال آتی خبر داد و ادامه داد: پروژه قبل سالم برای شهروندان بالای 30 سال شهر جم، 850 نفر مراجعه کننده داشته است که از این تعداد فقط 4 نفر در همه آیتم ها سالم بوده اند.

*** ناصر ابراهیمی بخشدار ریز گفت: در سال جاری 29 پروژه در بخش ریز با اعتبار حدود 20 میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

ابراهیمی از تجهیز جنگل گلوبردگان به برخی امکانات در ایام نوروز خبر داد و بیان داشت: در زمینه محیط زیست در بخش ریز سمن ها ورود بسیار خوبی داشته اند.

http://s7.picofile.com/file/8233895284/IMG_20160117_WA0006.jpg

***حجت الاسلام عباس فقیه دادستان جم در شورای اداری شهرستان گفت: دادگستری جم در ایام نوروزی قاضی کشیک خواهد داشت و به سارقان در ایام نوروز اجازه مرخصی داده نمی شود.

فقیه از پلمپ یک رستوران متخلف در شهرستان در روزهای اخیر خبر داد و ادامه داد: در زمینه امنیت و کشف جرائم عملکرد نیروی انتظامی در سال جاری بسیار مطلوب بوده است.

0000000000000I4A3796.jpg

***فتح الله نوروزی فرماندار جم و رئیس شورای اداری شهرستان در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان در سال 94 با بیان اینکه سال جاری،سال بسیار خوبی برای کشور و شهرستان جم بود اظهار داشت: افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه مهم در شهرستان و حضور حماسی مردم در تظاهرات 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند از نمونه های موفقیت ها شهرستان بود.

وی از حضور فعال رسانه های شهرستان در مناسبت های گوناگون تقدیر کرد و بیان داشت : نیاز است در برخی نقدها جانب انصاف رعایت شود ، فضای باز دولت تدبیر و امید سبب نشاط در رسانه ها شده است امید می رود رسانه ها در مطالب پختگی بیشتری داشته باشند.

نوروزی خواستار ارائه برنامه کاری مدیران شهرستان برای سال 95 شد و ادامه داد: ادارات شهرستان از ظرفیت های جوانان وسمن ها بیشتر بهره بگیرند.

فرماندار جم در واکنش به مطلب یکی از سایت های خبری در زمینه کلنگ زنی پروژه نوسازی آبرسانی بهارستان بیان داشت: در نیمه فروردین ماه سال جاری کلنگ زنی این پروژه مهم انجام می شود و پیمانکار نیز شروع به کار می کند.

شهرستان جم  آماده استقبال از مهمانان نوروزی است

نوروزی در بخش دیگر سخنان بیان داشت: ستاد اسکان مهمانان نوروزی درآموزش و پرورش شهرستان جم تشکیل و 14 مدرسه برای آنان درنظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر آماده سازی مدارس سه پارک چگاسه، پردیس و جام جم نیز آماده اسکان مهمانان نوروزی است.

نوروزی ادامه داد: همه نهادهای مربوط آمادگی لازم را برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در آغاز سال جدید دارند و به منظور هماهنگی بیشتر چندین نشست در این زمینه برگزار شده است.

فرماندار جم گفت: به منظور راهنمایی مسافران نوروزی، نقشه، بنرهای اطلاعاتی مورد نیاز در سطح این شهرستان نصب شده است.

*** در جلسه شورای اداری شهرستان جم جواد طاهری به عنوان رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان جم معرفی شد.

***فرماندار جم در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان جم از اعضای شورای اداری شهرستان جم با اهدا لوح و هدایایی تقدیر کرد.

***بعد از جلسه شورای اداری ، فرماندار جم در نشستی دو ساعته و صمیمی با جمعی از اصحاب رسانه شهرستان، مسائل و دغدغه ها شهرستان بررسی کردند.

[کد خبر:AJ13978]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب