1945528.jpg

آینه جم؛ این روزها سایت های جریان منتسب به اصولگرا با نقشه از پیش طراحی شده و به دستور قرارگاه مرکزی شان، عملیات ایذایی خود را علیه اتحاد و وحدت اصلاح طلبان و یکپارچگی آنان برای حذف تندروی و افراطی گری آغاز کرده اند و هر روز که به روز موعود نزدیک می شویم شایعات و اخبار کذب بیشتری منتشر می کنند.

با توجه روحیات و سابقه این سایت ها، ما منتظر چنین رفتارهایی از سوی آنان بودیم و به نظر می رسد در روزهای آینده باید منتظر هجمه و حمله های بیشتر آنها باشیم، زیرا واهمه این سایت ها و عقبه آنها از پیروزی کاندیداهای مورد حمایت اصلاح طلبان و حامیان دولت آنقدر زیاد است که حذف و شکست خود را قطعی می دانند و چاره ای جز تخریب رقیب برای خود متصور نیستند.

اینان که خرسند از حذف رقیبان جدی خود از سوی شورای نگهبان بودند و میدان رقابت را خالی از رقیب و موفقیت شان را تضمین شده می دیدند، به یکباره با حمایت اصلاح طلبان از نامزدهای رهایی یافته از تیغ رد صلاحیت ها، دچار تشنج شده و ناگزیر نیش خود را به هر کس که بر سر راهشان باشد فرو می برند.

از این روی هر رقیبی که توانمندتر و احتمال پیروزیش بیشتر باشد بلاشک بیشترین تخریب، تهمت و شایعه از سوی جریان اقتدارگرا نصیبش خواهد شد و این یک امر مسلم است که بین احتمال پیروزی و تخریب رابطه مستقیم وجود دارد؛ یعنی به هر میزان پیروزی رقیب بالاتر باشد میزان تخریب توسط مخالفان بیشتر خواهد بود و این یکی از شیوه های ناپسند جریانات تندرو فعال در اصولگرایان می باشد.

یکی دیگر از خط مشی بخش تندرو و افراطی این جریان، دلسرد نمودن و بی انگیزه کردن مردم برای شرکت در انتخابات است، زیرا هرچقدر مشارکت مردم در انتخابات کمتر باشد احتمال پیروزی آنها به یمن حضور اندک طرفدارانشان بیشتر خواهد شد، به عبارتی عدم شرکت مردم در انتخابات با پیروزی تندروها و افراطیون رابطه معکوس دارد.

حال وظیفه همه مردم است که ضمن حفظ هوشیاری خود، مراقب اینگونه دسیسه ها بوده و با اراده مصمم تر و انگیزه بیشتر در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در  هفتم اسفند ماه شرکت نموده  و با رای خود، ضمن جلوگیری از ورود نمایندگان تندرو و افراطی به مجلس آینده، راه را برای ورود نمایندگان معتدل و خردگرا هموار سازند.

من معتقدم که انتخابات این دوره در واقع حکم یک رفراندوم برای ملت ایران دارد و آن گفتن آری یا نه به پایان تندروی و افراطی گری می باشد.

صدراله محمدی باغملایی- فعالین سیاسی اصلاح طلب-خلیج فارس

[کد خبر:AJ13276]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # محسن قاسمی 1394-12-02 21:34
مملکت شده دو جذبی اصلاح گر اصولگر
آخه که چی بشه ای کاش کتاب آینده ایران اثر استاد کسروی مجوز چاپ داشت که از ریشه این دوتا حذب رو برسی کرده چه افرادی تشکیل دهنده بودن و حالا شدن وکیل مدافع حق مردم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب