0000000000000000000000000000000kkk555.jpg

آينه جم؛ رئیس شورای اسلامی شهر جم خبرداد: روز شمار برنامه های ششمین همایش روز جم مشخص شد.

اسدالله نیک خواه در گفتگو با خبرنگار آينه جم اظهار داشت: در دهمین جلسه هم اندیشی روز جم که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و جمعی از نخبگان، صاحبنظران و اندیشمندان شهرستان برگزار گردید پس از بحث و تبادل نظر روز شمار ششمین همایش روز جم مشخص شد.

نیک خواه افزود: به منظور برگزاری باشکوه ششمین همایش روز جم و استفاده از پتانسیل و ظرفیت تمام شهرستان و در راستای برگزاری مطلوب این همایش و معرفی توانمندی های شهرستان، جلسات هم اندیشی متعددی برگزار شد که امیدواریم با تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جم و با همت و کمک سایر مسئولین و مردم بتوانیم برنامه های خوب و ارزشمندی برگزار کنیم و خروجی آن به نفع شهر و شهرستان باشد.

وي گفت :برنامه روز جم از تاریخ 21 اسفند ماه شروع و در تاریخ 25 اسفند ماه به پایان می رسد.

دبیر ششمین همایش روز جم افزود: برنامه های روز جم با همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی آغاز مي شود.

نیک خواه اضافه كرد: زنگ نمادین روز جم، حضور در آرامگاه فاضل جمی و همایش ارائه مقالات از دیگر برنامه های روز جم است.

رئیس شورای اسلامی شهر جم تصريح كرد: ديدار با خانواده هاي معظم شهدا و برگزاری مراسم شب شروه از برنامه های اولین شب ششمین همایش روز جم است.

نيكخواه خاطرنشان كرد: جشنواره بومی محلی، مراسم نکوداشت مرحوم حاج مظفر مظفری و مرحوم شیخ اسدالله مظفری، بزرگداشت و تجلیل دکتر مجید اسدی  و تجلیل از برترین های شهرستان در بخش های مختلف  و همچنین ارائه مقاله برتر از جمله برنامه هایی است که در همایش پایانی روز جم برگزار می شود.

[کد خبر:AJ12149]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب