3876179_462.jpg

آینه جم: از عصر دوشنبه بارندگی جدیدی استان را در برگرفت که تا اوایل صبح امروز هم در اغلب نقاط استان فعال بود.

به گزارش «آینه جم»؛ کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به ورود سامانه بارشی از شمال استان در روز گذشته، بیان کرد: بارش های این سامانه تا پایان شب کل استان را در بر گرفت و از صبح امروز از شدت ابرها کاسته شد، هرچند بارش های پراکنده ای در جنوب استان نظیر عسلویه دارد.

پیام مساعدی در گفتگو با «خلیج فارس» ادامه داد: با خروج این سامانه بارشی و تغییر مسیر جهت باد غالب استان به شمال، سرمای هوا را در پیش داریم، طوری که دمای به طور میانگین 4 تا 8 درجه کاهش می یابد.

وی بیشترین بارش های دیروز عصر تا صبح امروز را مربوط به گناوه دانست و گفت: براساس اطلاعات دریافتی از ایستگاههای باران سنجی، میزان بارش در گناوه 45 میلیمتر بود. همچنین بندر ریگ 39 میلیمتر، بوشهر 37 میلیمتر و دیر 34 میلیمتر در رده های بعدی قرار گرفتند.

به گفته وی، میزان بارش اخیر در اهرم 29 میلیمتر، جم 26 میلیمتر، کنگان 25 میلیمتر، خورموج 24 میلیمتر، خارگ 21 میلیمتر، دیلم 16 میلیمتر، برازجان 16 میلیمتر و عسلویه 7 میلیمتر برآورد شده است.

وی درباره بارندگی بعدی استان هم گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد احتمالا اواسط هفته آینده سامانه بارشی دیگری استان را در بر می گیرد که البته نسبت به بارندگی اخیر ضعیف تر است.

[کد خبر:AJ10832]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # نادریان-بوشهر 1394-09-24 17:24
کاملا اشتباه است همین الان در سایت هواشناسی برای بوشهر 1 میلی متر درج شده است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب