0000000000000003503.JPG

به گزارش آینه جم، چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان جم به ریاست دومین فرماندار تدبیر و امید شهرستان به میزبانی پالایشگاه فجر جم برگزار شد.

در این نشست که اکثر اعضای شورای اداری و همچنین جمعی از اصحاب رسانه شهرستان حضور داشتند امام جمعه جم، شهردار جم، رییس شورای اسلامی شهر جم، رییس اداره گاز جم، رییس کتابخانه های شهرستان جم، رابط اجتماعی شرکت با شهرستان، رییس دادگستری جم و فرمانده سپاه جم درباره مسایل مهم شهرستان صحبت کردند و پیشنهاداتی نیز ارائه دادند.

آخرین سخنران جلسه شورای اداری، فرماندار شهرستان بود نوروزی در این نشست ابتدا از میزبانی پالایشگاه در برگزاری جلسه فوق قدردانی کرد و تامین 15 درصد گاز کشور توسط شرکت مذکور را افتخاری برای شهرستان جم عنوان کرد.

فرماندار جم در ادامه مسایلی در زمینه ادارات شهرستان مطرح کرد.

بحث حضور در برنامه های بسیج، هفته کتاب و کتاب‌خوانی، انتصاب های جدید در شهرستان از اهم مطالب مطرح شده توسط رییس شورای اداری جم در ادامه بود.

پایان بخش سخنان نماینده عالی دکتر روحانی در جم به مسئله برجام و مذاکرات هسته ای پرداخته شد.

اما فرماندار در نشست فوق می توانست مهم ترین مطالبات شهرستان جم از پالایشگاه را عنوان کند اما جناب نوروزی هیچ کدام از مطالبات شهرستان از این غول گازی خاورمیانه مطرح نکرد.

به نظر می رسد لبخندهای دلنشین فرهنگ مدیر عامل و تجربه های جمالی رییس روابط عمومی ، فرماندار شهرستان جم را مجذوب خود کرده است!.

البته مهندس فرهنگ مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم در ابتدای نشست در زمینه مسئولیت های اجتماعی شرکت مطالبی عنوان کرد و با صراحت گفت: فرودگاه جم تعطیل نمی شود کارگروهی برای رفع مشکلات و ایمنی بهتر پرواز تشکیل شده است و پیگیر از سرگیری پروازها هستند.

فرهنگ از آغاز جاده جم به ریز خبر داد و گفت که در زمینه سد باغان نیز تامین اعتبار، انجام می دهد.

این اخبار خوشحال کننده عالی ترین مقام شرکت فجر نباید دستاویزی برای عدم تاکید فرماندار جم در جلسه فوق در زمینه مطالبات شهرستان جم باشد، این میزبانی ها، نباید فرصت های مطالبه گری مسئولان شهرستان جم را بگیرد و به حداقل ها! راضی شوند.

همه می دانیم که خوراک پالایشگاه جم از مناطق نار و کنگان و همچنین پارس جنوبی است و در آینده نه چندان دور، این شرکت با اتمام تغذیه، مثل این روزها برای کشور آقایی نخواهد کرد، حضور پالایشگاه فجر از سال 68 تاکنون تاثیرات منفی بر آب شهرستان، محیط زیست شهرستان،، مسایل اجتماعی شهرستان و.. داشته است، پس تا دیر نشده است در روزهایی که نفتی های تدبیر و امید شعار تعامل با مناطق پیرامونی نفت و گاز سر داده اند در زمینه رفع برخی از مشکلات شهرستان باید گام های موثری تر برداشته شود.

سایت آینه جم قدردان تلاش های فرماندار پرتلاش شهرستان جم است؛ امید است مسئولان شهرستان از هر فرصتی برای رفع مشکلات شهرستان بکوشند. /یادداشت:ابراهیم قیصری

[کد خبر:AJ10058]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-7 # ل 1394-08-30 20:17
همیشه انتقاد خوب نیست اونم انتقادهای الکی و آبکی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+5 # جمی 1394-08-30 20:27
به به جمع حضرات جمع شده. امیدوارم دستاوردی داشته باشه این نشست. تعطیلی فرودگاه جم ، خشکی سفره های زیرزمینی،تخریب محیط زیست، وضعیت نامناسب سدها ...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+7 # طالب مؤذنی 1394-09-01 04:16
درود. درست است.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+7 # نوروزی 1394-09-01 04:42
این سیاست مهندس فرهنگ است که با خنده هاش آدم و تیغ میزنه ..
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+7 # جوهری جمی 1394-09-01 10:24
آفرین بر نویسنده عزیز کاملا درست می گویی از درایت شما ممنونم. دوستان توجه بفرمایید شرکتی که حتی حاضر نمیشود عوارض آلایندگی را بپردازد و کار به محاکم قضایی کشیده میشود و پرونده سالها مشمول مرور زمان می گردد چطور ممکن است به سادگی و با لبخند مسئولانش برای مردم کار انجام دهد و حق مردم را ادا کند. ساده انگاری است اگر بیش از حد دلخوش و خوش بین باشیم اما با توجه به اینکه مثبت اندیشی کار خوبی است ما هم امیدوار می مانیم و منتظر عملی شدن این وعده ها هستیم . هرچند ثابت شده هزار وعده خوبان/یکی وفا نکند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-6 # 1 1394-09-01 11:48
اینکه جلسه ای در پالایشگاه برگزار شود نمکگیر شدن ندارد شما مطالب بخواهید چه بسا در زمان تعامل بیشتر میتوان کارها انجام داد پس تنش ایجاد نکنیم و تا اشرافیت نسبت به مسائل پیدا نکنیم بی جهت جبهه گیری نکنیم حالا که آقای فرهنگی به عنوان رایط هستند سعی نشود سنگ اندازی شود در ضمن این جلسه به خاطر تودیع و معارفه ایشان برگزار شده است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+7 # hello 1394-09-01 12:11
مرسی ، فرماندار باید مشکلات شهرستان را فریاد زند از هر نشست ، هر جلسه بگوید که نفت در حق جم ظلم کرده است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب