آینه جم؛نشست شهردار و اعضای شورای شهر جم با سرپرست و جمعی از مسئولین دانشگاه برگزار گردید.
در این نشست که معاون ادرای ومالی ، معاون آموزشی ، مدیر حوزه ریاست و رییس دانشکده فنی و مهندسی جم نیز حضور داشتند ، سرپرست دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه ، مشکلات موجود دانشکده جم و انتظارات دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را از مسئولین شهر جم جهت حفظ و ارتقا دانشکده بیان نمود.
ایشان با اشاره به استانداردهای ویژه دانشگاههای دولتی،  وضعیت موجود دانشکده جم را غیر مطلوب ارزیابی کرده و خواستار اقدام و همکاری جدی مسئولین شهر برای رفع مشکلات گردید.
دکتر مصلح افزود: انتظار می رود همه مسئولین شهر جم دانشکده را از خود بدانند و برای ارتقا کیفیت و توسعه آن با جدیت تلاش کنند و در صورتی که الزامات راه اندازی دانشکده در سال جاری فراهم گردد وضعیت دانشکده تثبیت میگردد ولی چنانچه بر اساس ضوابط موجود زیر ساخت های مورد نیاز تامین نشود چاره ای جز تجدید نظر در خصوص آینده دانشکده برای دانشگاه باقی نمی ماند.
در این جلسه شهردار و اعضای شورای شهر جم نیز به بیان نظرات در این زمینه پرداختند و بر عزم جدی خود برای حل مشکلات دانشکده از جمله تهیه زمین مورد نیاز و شروع پروژه عمرانی مورد نیاز در سال جاری تاکید نمودند.
در این جلسه همچنین مقرر گردید با توجه به همکاری و اعلام حمایت فرماندار محترم شهرستان جم بخشی از اعتبارات عمرانی شهر جم با همکاری فرمانداری شهرستان و شورای شهر و شهرداری جم به پروژه عمرانی دانشکده فنی مهندسی جم اختصاص یابد.
منبع:روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس
 

 
[کد خبر:AJ3553]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب