حجت الاسلام دکتر احمدی بیان داشت: با استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی مخالف هستم و افزود: گرچه به احتمال زیاد مجلس کارآمدتر شود ولی معایبی دارد.


به گزارش آینه جم ؛نماینده دیر،کنگان، جم و عسلویه  در نشست خبری با اصحاب رسانه  گفت: خبرنگاران نمایندگان افکار عمومی هستند و رسالت های مهمی در جامعه اسلامی دارند.

احمدی افزود: مردم عملکرد نمایندگان به طور دقیق دنبال می کنند و یکی از راه های اطلاع رسانی تلاش های مسئولان، سایت های خبری است وتلاش های این سایت های در شهرستان جم و استان بوشهر قابل تقدیر است.

نماینده شهرستانهای جنوبی استان بوشهر در مجلس گفت: سفر ریاست جمهوری مصوبات بسیار خوبی برای استان بوشهر و شهرستان جم داشت.

نگاه روحانی به سفرهای استانی در امتداد نگاه احمدی نژاد است

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: قبل از احمدی نژاد این گونه سفرهای استانی مرسوم نبود و پروژه های زیربنایی بسیار زیادی در لیست مصوبات قرار می گرفت و نگاهشان این بود که باید پروژه ها شروع شوند و در آینده تکمیل گردند.

احمدی اضافه کرد: اما دولت روحانی تجربه دولت احمدی نژاد را قبل از خود دارد اما با توجه به شرایط اقتصادی فعلی تعداد پروژه های کمتری در سفر روحانی پیش بینی می شود اما در واقع نگاه روحانی به سفرهای استانی  در امتداد احمدی نژاد است.

به اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهوری برای شهرستان جم خوش بین هستم

نماینده دیر،کنگان،جم و عسلویه گفت: جهت پروژه آبرسانی جم کارهای زیرساختاری انجام شده و همچنین در بحث پروژه آبخیزداری موفق شدیم ترک تشریفات آن بگیریم.

احمدی با بیان اینکه تلاش دولت بر تکمیل پروژه های نیمه تمام است خاطرنشان ساخت: پروژه آبرسانی به شهرستان جم و پروژه آبخیزداری جم با هزینه بیش از 157میلیارد تومان از مصوبات دولت برای شهرستان جم بود با توجه به تامین اعتبار توسط وزارت نفت، خوش بین هستیم که تامین اعتبار کامل شوند.

اجرایی شدن مصوبات سفر نیاز به پیگیری دارد

این نماینده مجلس با بیان اینکه مصوبات رئیس جمهوریجهت اجرایی شدن، نیاز به پیگیری مسئولان اجرایی و نمایندگان مردم دارند ادامه داد: قبلا پیگیری های خوبی برای این پروژه های مصوب انجام شده است.

احمدی اظهار داشت: برخی روستاهای حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر باید به شهر ارتقا یابند.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر افزود: روستای چاه مبارک با وجود اینکه مرکز بخش است به شهر ارتقا پیدا نکرده است.

پیگیری شهر شدن چاه مبارک، بهارستان و بیدخون در اولویت کار

احمدی با بیان اینکه پیگیری های خوبی برای ارتقای روستای بهارستان جم به شهر داشته ام تصریح کرد: 20روز پیش دیداری با امیری معاون سیاسی وزارت کشور داشتم و قول داده تا ماه آینده لایحه جامع تقسیمات تعیین تکلیف نمایند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه دولت باید سریعتر این لایحه در دستور کار قرار دهد تاکید کرد: پیگیری ارتقای روستاهای چاه مبارک، بهارستان و بیدخون به شهر در اولویت های کاری ام قرار دارد.

وزیر نفت زیر بار تامین اعتبار دانشکده فنی جم نرفت

احمدی درباره احداث دانشکده فنی و مهندسی جم گفت: در دولت سابق پیگیری های خوبی جهت شروع پروژه ساخت دانشکده فنی مهندسی جم انجام شد تا مرحله کلنگ زنی پیش رفت ولی با تغییر دولت، این پروژه اجرایی نشد.

حجت الاسلام احمدی  تصریح کرد: تلاش کردیم در مصوبات سفر هیئت دولت این موضوع  گنجانده شود ولی وزرات نفت به دلیل وضعیت اقتصادی ،زیر بار تعهد این پروژه نرفت.

مخالف استانی شدن انتخابات هستم

وی بیان داشت: با استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی مخالف هستم و افزود: گرچه به احتمال زیاد مجلس کارآمدتر شود ولی معایبی دارد.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم تصریح کرد: هزینه سنگین وارد بر کاندیدها، کمتر شدن فرصت ها جهت معرفی نامزدهای نخبه مناطق، به حاشیه رفتن مناطق محروم، کمتر شدن ارتباطات مردم با نمایندگان، احتمال ایجاد تضاد بین منافع شهرستان ها و استان،  احتمال ایجاد مجلس اشرافی گری از معایب این طرح می تواند باشد که با 160 رای نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

اکثر پروژه های سفر مقام معظم رهبری به عسلویه اجرایی شد

احمدی خاطرنشان کرد: اکثر پروژه های سفر با برکت مقام معظم رهبری به عسلویه، برای شهرستان های عسلویه و کنگان با اعتبارات نفت  انجام شده است و چند پروژه باقی مانده نیز با پیگیری های انجام شده تا پایان سال به بهره بردای می رسند.

جاده جم به ریز اصلاح و ترمیم می شود

شیخ موسی احمدی تصریح کرد: حدود 16 میلیارد تومان جهت اصلاح و ترمیم جاده جم به ریز به حساب شرکت پالایش گاز فجر جم واریز شده است و مطالعات آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه شرکت های ملی نفت و گاز ایران مکلف هستند اصلاح و ترمیم جاده جم به ریز انجام دهند ادامه داد: برای احداث اتوبان جم به ریز نیاز به 60 میلیارد تومان می باشد که باید در پیگیری آینده در دستور کار قرار گیرد.

توجه ویژه وزارت راه وشهرسازی به راه های بخش ریز

احمدی به دعوت اخیر خود برای بازدید معاون وزیر راه از راه های روستای جنوب استان اشاره کرد و بیان داشت: بعد از بازدید معاون وزیر راه از راه های چهار شهرستان جنوبی استان، دستورات خوبی نیز در حوزه راه ها صادر شد.

وی افزود: معاون وزیر جهت راه ریز به دژگاه و همچنین راه ریز به سرچشمه قول های خوبی داد.

مجلس از طرح های ارتقا معیشت و منزلت معلمان حمایت می کند

احمدی درباره وضع معیشت معلمان نیز اظهار داشت: مجلس اهتمام جدی برای حل مشکلات معیشتی فرهنگیان دارد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان، می تواند موثر باشد گفت: مجلس شورای اسلامی از هر طرحی جهت ارتقا معیشت و منزلت فرهنگیان حمایت می کند.

احمدی تاکید کرد: یکی از رسالت های فرهنگیان ایجاد انگیزه در دانش آموزان است و ادامه داد: باید اولیا و معلمان، آینده برای دانش آموزان ترسیم کنند باید افق ها را ترسیم کنند.

تلاش برای جلب نظر رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور برای احداث درمانگاه در جم

نماینده دیر،کنگان،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت احداث درمانگاه تامین اجتماعی تصریح کرد: با معاونت درمان اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر صحبت هایی داشته ام و در تلاشم تا نظر رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور را در خصوص احداث درمانگاه جم جلب نمایم اما در حال حاضر نمی توانم پاسخ مثبت یا منفی بدهم درباره تامین اجتماعی دهم.

به دلیل سوابق، نباید به کنسرت لیان اجازه اجرای برنامه در بوشهر داده می شد

دکتر احمدی در باره کنسرت بوشهر نیز گفت: نمی دانم چرا به این کنسرت با این سوابق مجوز داده شد.

وی ادامه داد: مردم مدافع ارزش ها و آرمان های نظام هستند و بنده نیز همان طور که در جبهه جنگ حضور داشتم الان نیز آماده هستم جهت دفاع از ارزش های والای نظام سینه سپر کنم/جنوب نیوز

 

نشست خبری نماینده مردم شریف جَـــم، دیر، کنگان و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه شهرستان جَـــم/عصر جم

 

17

 

18

 

19

 

20

 

21

 

22

 

23

 

24

 

25

 

26

 

27

 

28

 

 

 

 

 

 

 

[کد خبر:AJ3518]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب