00000000000000000000000000000WA0026.jpg

 

آینه جم- ابراهیم قیصری- مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت پتروشیمی پارس با برنامه انتخاب اعضای حقوقی هیات مدیره و همچنین انتخاب روزنامه کثیرالانتشار جهت نشر آگهی ها در سالن کنفرانس شرکت‌ برگزار شد پیرامون این نشست‌ ذکر چند نکته خالی از لطف نیست :
۱- دومین بار در طي سال‌ جاري شرکت‌ پتروشیمی پارس ‌ ، مجمع را در منطقه برگزار می کند اقدامي که با استقبال فعالان اجتماعی و سیاسی همراه‌ شده است  سال‌های قبل‌ خیلی از شرکت‌ها با بهانه اینکه سهامداران نمی توانند در جلسات شرکت کنند و همچنین کمبود امکانات، مجامع  را در تهران برگزار می کردند پتروشیمی پارس با برگزاری این دو مجمع نشان داد می‌توان مجمع را به خوبي در منطقه برگزار کرد و اين اقدام کلاس درسي برای دیگر شرکت‌ها خواهد بود.
۲- در برگزاری مجامع در منطقه جنوب استان بوشهر  ، شرکت پتروشیمی پارس از ظرفیت های استان  در زمینه های مختلف برای برگزاری آن استفاده کرد که قطعا کمک به چرخه اقتصادی استان است. 
۳- پتروشیمی پارس در دومین مجمع برعکس اولین مجمع خود نتوانست به دليل کمبود فضا از همه خبرنگاران استان دعوت کند اما بدون ترديد، شرکت پتروشیمی پارس از شرکت های پیشرو در تعامل با اهالی رسانه استان بوشهر است‌ و اخبار این دو مجمع شرکت توسط خبرنگاران استان بوشهر به خوبی در رسانه های استان و کشور منتشر شد. 
۴-  مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس در مجمع این شرکت را به یک الماس تشبیه کرد و پیرامون موضوعات مختلف شرکت‌ توضیحاتی ارائه کرد و تاکید کرد در راستای توجه به جامعه پیرامونی، تمام  اقلام مصرفي را از استان بوشهر تهیه‌ می کنیم. بی شک نگاه و اقدامی ارزشمند که‌ قطعا می تواند به چرخه اقتصادی استان کمک‌ کند هم اکنون برخی از شرکت های عسلویه، حتی نان مصرفي خود را نيز از خارج استان تهیه می‌کنند که نياز است فراموش نکنند تهیه اقلام مصرفي از جامعه محلی بخشی از مسئولیت های اجتماعی ایشان است. 
۵-  مرتضی رحیمیان سرای مديرامور سهام، مجامع و روابط با سرمايه‌گذاران شرکت صنايع پتروشيمي خليج فارس که ریاست مجمع شرکت پتروشیمی پارس بر عهده داشت نگاه ارزشمند مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس برای توجه‌ به جامعه پیرامونی را ستود و تأکید کرد همه‌ شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ خلیج‌فارس در منطقه پارس جنوبی خریدهای مصرفی خود را از جامعه پیرامونی تهیه کنند.
۶- با توجه به برگزاری مجمع عمومی شرکت پتروشیمی پارس در منطقه‌ عسلویه، این شرکت صرفه‌جویی در هزینه ها کرد و سود این صرفه‌جویی ها به سود سهامداران خواهد بود .
در پایان؛  با توجه به تجربه‌ موفق شرکت‌ پتروشیمی پارس در برگزاری مجامع خود در منطقه‌ عسلویه، امید می رود دیگر شرکت‌های منطقه عسلویه نيز مجمع های سالیانه خود را در منطقه برگزار کنند.
[کد خبر:AJ44085]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب