به گزارش آینه جم؛ معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا به شهروندان توصیه کرد تا مراقب کلاهبرداری به روش دریافت غیرمجاز از کالا برگ الکترونیکی باشند.
در پی شکایت تعدادی از شهروندان در یکی از استان‌های مرکزی کشور مبنی بر اینکه افرادی با مراجعه به فروشگاههای زنجیره ای در سطح شهر اقدام به دریافت اقلام مربوط به کالابرگ الکترونیک آنها کرده اند. کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری بلافاصله پیگیری این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
بلافاصله با بررسی میدانی توسط کارآگاهان محرز شد با استفاده متقلبانه از کارت عابر بانک منقضی شده سرپرست خانوار، با کالا برگ الکترونیک متعلق به افراد، خرید شده است.
در راستای پیگیری پرونده، با انجام اقدامات اطلاعاتی یک نفر متهم به هویت معلوم شناسایی، دستگیر و در بازرسی از منزل وی تعداد ۵۵۰ عدد کارت عابر بانک اشخاص غیر که همگی منقضی و باطل شده بودند را کشف و ضبط کردند.
در تحقیقات انجام شده متهم اعتراف کرد از کارت‌های عابر بانک باطله سرپرست خانوار، و با همکاری یکی از کارکنان فروشگاه به هویت معلوم از حساب یارانه افراد خرید اعتباری انجام داده و در بازار با قیمت پایین تر به فروش رسانده اند./ایرنا
[کد خبر:AJ45021]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب