آینه جم: بعد از چندی چارمز بازیگر زن فیلم‌های خاص اینبار پیکسی فاکس مدل مشهور فیلم های مستهجن به تهران آمده است. این دو بازیگر فیلم‌های متسهجن به فاصله کمتر از 4 ماه به تهران آمده‌اند تا از خدمات درمانی و جراحی پلاستیک پزشکان زبردست ایرانی با قیمتی بسیار ارزان بهره‌مند گردند.

به گزارش آینه جم: بعد از چندی چارمز بازیگر زن فیلم‌های خاص اینبار پیکسی فاکس مدل مشهور فیلم های مستهجن به تهران آمده است. این دو بازیگر فیلم‌های متسهجن به فاصله کمتر از 4 ماه به تهران آمده‌اند تا از خدمات درمانی و جراحی پلاستیک پزشکان زبردست ایرانی با قیمتی بسیار ارزان بهره‌مند گردند.

جراحی پلاستیک کمرباریک‌ترین زن جهان در ایران!

در مرداد ماه سال جاری، چندی چارمز، بازیگر فیلم‌های خاص به تهران آمده بود تا بینی خود را جراحی کرد. حضور این بازیگر در ایران منجر به واکنش‌های گسترده‌ای شد و کار به طرح سوال خبرنگاران از مسئولان وزارت امور خارجه نیز رسید.

این بار نیز دوباره این ماجرا تکرار شد و مدلی زن، مشهور به پیکسی فاکس به تهران آمد تا بینی خود را جراحی کرد.

پیکسی فاکس در ویدئویی که آن را در یوتیوب قرار داده است از مهمان نوازی ایرانیان تشکر می‌کند. این بازیگر صفحات مجازی خود را از حالت عمومی به خصوصی درآورده است. اقدامی که چندی چارمز نیز پس از سفر به ایران و اطلاع ایرانیان از این اقدام او صورت گرفت.

 جراحی پلاستیک کمرباریک‌ترین زن جهان در ایران!

پیکسی فاکس در ایران به عنوان " کمر باریک ترین دختر جهان!" شهرت یافته است.

جراحی بازیگران فیلم‌های خاص با پلاستیک ایرانیویدئویی که پیکسی فاکس در اینستاگرام منتشر کرده است
تاکنون مقامات وزارت خارجه درباره سفر پیکسی فاکس به لایارن توضیح نداده اند این در حالی است که در زمان سفر چندی چارمز مقامات وزارت خارجه توضیحاتی ارائه کردند.

در آن زمان یک مقام آگاه در معاونت پارلمانی و امور کنسولی وزارت امور خارجه گفت: «طبق آن چه که ما بررسی کرده ایم این خانم با اسم واقعی اش "کندی چارمز" به ایران سفر نکرده است بلکه وی از طریق یکی از آژانس های مسافرتی با نام و شهرت دیگری و به عنوان آرایشگر درخواست سفر به ایران را ارائه داده است. او شغل خود را آرایشگری معرفی کرده و تحت عنوان نام دیگری با کسب مجوزهای معمول و متعارف قانونی به ایران سفر کرده است.»

[کد خبر:AJ19050]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب