قم - معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از کسب هشت رتبه برتر کشوری توسط جوانان قمی در مسابقات قرآن و عترت خبر داد.

محمد مصباحی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اعضای معاونت امور جوانان هلال احمر، هشت رتبه در مرحله کشوری نخستین دوره مسابقات قرآن و عترت سازمان جوانان هلال احمر را کسب کردند.

وی گفت: نخستين دوره مسابقات قرآن و عترت سازمان جوانان هلال احمر در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد که مرحله کشوری مسابقات قرآن و عترت سازمان جوانان هلال احمر با معرفی برگزیدگان در ‌رشته های مختلف به کار خود پایان داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم عنوان کرد: معاونت امور جوانان استان قم با برگزاری مرحله استانی با حضور بیش از ۱۶۲ نفر در اسفندماه سال ۹۳ توانست در تمام رشته‌های این مسابقات ویژه اعضا و کارکنان در بخش کشوری حضور یابد و در نهایت سهم این استان در این دوره  سه رتبه نخست در بخش خواهران و سه رتبه نخست و ۲ رتبه سوم در بخش برادران بوده است.

وی ادامه داد: در رشته حفظ آیات موضوعی در بخش کارکنان، سیدمجتبی معصوم پور و اعظم پاک نژاد رتبه اول و در بخش اعضا محمدرضا وراوی رتبه سوم را کسب کردند؛ در رشته احادیث موضوعی در بخش کارکنان یاسر مطهریان رتبه اول و در قسمت اعضا حجت اله آتش افروزمند صاحب رتبه سوم شدند و در حفظ ۲۰ جزء سید حسن عالمی و در رشته مفاهیم قرآنی اکرم قانونی در بخش اعضا، و در رشته دل نوشته‌های قرآنی در بخش کارکنان سکینه خلج توانستند سه رتبه اول دیگر را در اين مسابقات از آن خود کنند.

مصباحی بیان کرد: در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات تعداد ۴۰ نفر از اعضای کانون طلاب قم به دعوت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر حضور داشتند.

[کد خبر:AJ1902]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب