قم - دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان در هفته پایانی لیگ بر‌تر فوتبال با برتری فولاد خوزستان همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال صبای قم شامگاه جمعه در آخرین بازی خود در لیگ بر‌تر فوتبال در قم با ۲ گل برابر فولاد خوزستان شکست را پذیرا شد.

در حاشیه این مسابقه، محسن مسلمان بازیکن حاشیه ساز این روزهای فولاد خوزستان در این بازی در فهرست ۱۸ نفره تیمش قرار گرفت و در نیمه دوم به میدان هم رفت.

حدود ۴۰ تماشاگر تیم فوتبال فولاد همراه با پرچمی نه چندان بزرگ در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم حاضر شدند و به شکلی پرشور در جریان بازی به شدت تیم خود را تشویق کردند.

پیش از آغاز بازی، مهدی بدرلو بازیکن سابق صبا و حال حاضر فولاد به سمت نیمکت صبا رفت و مربیان تیم صبا به همراه هادی شکوری، جلال علیمحمدی و حسین بادامکی نیز به سمت نیمت فولاد خوزستان رفتند.

مهدی تارتار سرمربی صبا به دلیل محرومیت و اخراجش در بازی با نفت در این بازی از روی سکو و از جایگاه تماشاگران شاهد شکست تیمش برابر شاگردان اسکوچیچ بود.

ارشاد یوسفی، بهمن کامل، ساسان انصاری، سینا مریدی، بهمن جهان تیغ و علی سینا ربانی و محسن مسلمان نیمکت نشینان فولاد در بازی با صبای قم بودند که در این میان، انصاری، جهان تیغ و مسلمان به عنوان بازیکن جاشنین به میدان رفتند.

محمدرضا قدرتی‌پور، آمبونو آچیله، امید قربانی، محسن کرمی، داوود بهادری، محمد اوسانی و مسعود ابرقویی نیمکت نشینان صبا در این مسابقه بودند که کرمی، بهادری و اوسانی وارد میدان شدند.

در نیمه نخست بازی باد شدیدی در ورزشگاه وزیدن گرفت که دو تیم را برای انجام بازی بر روی زمین با مشکل مواجه کرد اما وزش باد در نیمه دوم افت کرد.

حدود ۳۰ تماشاگر تیم فوتبال صبای قم از نزدیک به تماشای بازی پرداختند اما صبا را تشویق نکردند و تنها نظاره گر مسابقه بودند.

در نیمه دوم در حالی که ایوب کلانتری جای خود را به محمد اوسانی داد از تعویض خود ناراحت بود و از نزدیک‌ترین فاصله به خط طولی در مقابل نیمکت صبا و بدون حضور در محدوده تعویض، زمین مسابقه را ترک کرد.

[کد خبر:AJ1798]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب