اصفهان - مهاجم جوان تیم سپاهان اصفهان گفت: اگرچه کلید قهرمانی سپاهان در دستان کسان دیگری بود اما در نهایت تیم ما به حق خود رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شریفی شامگاه جمعه پس از قهرمانی تیمش در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با اشاره به دو گلی که در بازی امروز به ثمر رساند، اظهار داشت: همه بازیکنان برای رسیدن به این گل‌ها و قهرمانی تیم تلاش کردند و من فثط تمام‌کننده موقعیت‌های تیمم در بازی امروز بودم.

وی افزود: موفقیت من و تیم سپاهان در مسابقه امروز حاصل دعای خیر پدر و مادرم و هواداران و لطف خدا بود که تیم ما قهرمان شد.

مهاجم تیم سپاهان افزود: به هر حال امروز قهرمانی ما دست کسان دیگری بود اما خوشحال هستیم که قهرمان شدیم و جام قهرمانی را بالای سر بردیم.

قهرمانی سپاهان شبیه به معجزه بود

علی کریمی، هافبک تیم سپاهان نیز در پایان این مسابقه اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که امسال مزد زحمات را گرفتیم؛ تلاش کردیم و در شش هفته آخر خدا هم کمک کرد و توانستیم قهرمان شویم.

وی ادامه داد: به نظر من اتفاقات یک ماه اخیر و پیروزی‌های پیاپی سپاهان و در کنار آن قهرمانی امشب تیم ما چیزی شبیه معجزه بود که ما به آن رسیدیم.

علی احمدی، مدافع سپاهان نیز گفت: زحمت هواداران، بازیکنان، مدیریت و کادر فنی تیم بود و خوشحال هستیم که بازی خوبی به نمایش بگذاریم

وی افزود: در یک حالت می‌توانستیم قهرمان شویم که آن بازی مساوی شود و ما باید به این نتیجه می‌رسیدیم و خوشحال هستیم که این اتفاق صورت گرفت و آن بازی مساوی شد.

[کد خبر:AJ1797]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب