قم - نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: تیم دو و میدانی بانوان قم مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد.

راحله واقفی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: درخشش دو و میدانی کاران بانوی قمی در مسابقات آغاز فصل کشور بار دیگر نشان داد تیم‌های دو و میدانی بانوان قم برای موفقیت و کسب مدال از رویدادهای ملی ظرفیت مناسبی دارند و در صورت حمایت بیشتر عناوین بر‌تر را کسب می‌کنند.

وی افزود: در نخستین رویداد دو و میدانی بانوان کشور در رده سنی بزرگستالان، دو و میدانی کاران بانوی قمی در مسابقات آغاز فصل بانوان کشور شرکت کردند که تیم دو و میدانی قم در ۴ در ۱۰۰ متر امدادی مدال نقره را از آن خود کرد.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی قم گفت: امسال با ۷ دو و میدانی کار در این مسابقات شرکت کردیم که زهره شهبازی در ماده ۱۰۰ و ۲۰۰ و ۴ در ۱۰۰ متر، سهیلا مولایی در ماده ۴۰۰، ۸۰۰ و ۴ در ۱۰۰ متر ، شهناز جعفری‌زاده در ماده ۱۰۰ متر ، ۴ در ۱۰۰ متر و پرش طول نمایندگان قم بودند.

واقفی بیان داشت: مریم محیایی در ماده ۸۰۰، ۱۵۰۰ و ۴ در ۱۰۰ متر، عاطفه احمدی در ماده ۳۰۰۰ متر، حدیث زند در ماده ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ متر و کیمیا پورخلخالی در ماده پرش طول دیگر اعزامی تیم دو و میدانی قم را تشکیل دادند.

وی عنوان کرد: تیم دو و میدانی قم در ماده ۴ در ۱۰۰ متر با ترکیب زهره شهبازی، سهیلا مولایی، شهناز جعفری و مریم محیایی در ۴ در ۱۰۰ متر امدادی نایب قهرمان شد البته شهناز جعفری در پرش طول نیز شانس مدال داشت که به عنوان چهارم قناعت کرد.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: دو و میدانی کاران بانوی قمی در صورت فراهم شدن فضای تمرینی مناسب‌تر نظیر ورزشگاه شهید حیدریان می‌توانند عملکرد بهتری در مسابقات ملی داشته باشند.

[کد خبر:AJ1290]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب