آینه جم:رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: انتظار می‌رفت که شیرینی آغاز اجرایی شدن برجام با اعلام نظر هیئت‌های نظارت دوچندان شود که چنین نشد و کام بسیاری از اصلاح‌طلبان کشور تلخ شد.

رد صلاحیت اصلاح زلبان در انتخابات

به گزارش آینه جم:محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در دومین کنگره حزب ندای ایرانیان، ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: امیدواریم که در 22 بهمن شاهد حضور پرشور و حداکثری مردم باشیم، چرا که با توجه به مسائل داخلی و بین‌المللی به حضور جدی مردم نیاز داریم.

وی در ادامه با بیان اینکه راهبرد اصلی ما تحزب‌گرایی و فعالیت فراگیر تشکل‌های سیاسی است، گفت: لازمه این فعالیت‌ها و رسیدن به جایگاه تحزب، توانمند سازی جوانان و انتقال تجربه به نسل جدید و داشتن یک برنامه طولانی مدت و‌ آماده سازی جوانان برای پذیرش مسئولیت در آینده است.

عارف همچنین با اشاره به لغو تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی و آغاز اجرایی شدن برجام و تبریک آن به مقام معظم رهبری، دولتمردان و تیم مذاکره کننده، تصریح کرد: به سرانجام رسیدن مناقشه هسته‌ای حاصل صبوری و پایمردی ملت ایران، تلاش دانشمندان هسته‌ای به خصوص شهیدان هسته‌ای، تلاش و پشتکار دولت و تیم مذاکره‌کننده و مواضع شجاعانه و راهگشای رهبر معظم انقلاب و حمایت ایشان از تیم مذاکره‌کننده بود.

وی با تاکید بر اینکه برای رونق اقتصادی در دوران پساتحریم راهی جز همبستگی ملی و همراهی همه نهادها و ارکان حاکمیتی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اسناد بالادستی خوبی همچون سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی داریم که باید مبنای حرکت نظام و کشور در دوران پساتحریم باشد.

عارف در همین باره ادامه داد: باید در قوانین و مقرراتی که در دوران تحریم‌ها ایجاد شده، تجدیدنظر کنیم. باید رونق اقتصادی با اولویت معیشت مردم در دستور کار ما باشد که این مسئله به همبستگی نیاز دارد.

رئیس شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ 7 اسفندماه ابراز کرد: انتظار می‌رفت که شیرینی و حلاوت آغاز اجرایی شدن برجام با اعلام نظر هیئت‌های نظارت در بررسی صلاحیت‌ها دوچندان شود که متاسفانه چنین نشد و کام بسیاری از اصلاح‌طلبان اعتدالیون، نخبگان و دلسوزان کشور تلخ شد.

عارف افزود: انتظار بر این بود تا اعضای محترم هیئت‌های نظارت در چارچوب‌‌ رهنمودهای کلی نظام و براساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم، وظیفه بررسی صلاحیت‌ها را دنبال کنند، اما احساس می‌شود در برخی موارد اینگونه بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

[کد خبر:AJ12210]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب