به گزارش آینه جم: یکی از مهمترین کارها در یک جشن عروسی، ثبت لحظه‌های مختلف از سوی عکاس و عکاسان است. در کنار تصاویری که دز این روز از عروس و داماد به صورت اختصاصی ثبت می‎شود، تصاویر دیگری هم از این جشن وجود دارد که در حیطه خاطرات یک روز به‌یادماندنی ثبت و ضبط می‌شود. تصاویر مربوط به ساقدوش‌ها، میهمانان، تالار عروسی، ماشین عروس و سفره عقد از این جمله است. در اینجا مجموعه‎ای از تصاویر مربوط به عروسی و بویژه درباره ساقدوش‌های عروس و داماد را به شما نشان می‌دهیم که ژست‌های مختلفی را شامل می‌شود. این ژست‌ها می‎تواند منبع الهام و ایده برای هر زوجی باشد که درصدد برگزاری جشن ازدواج هستند. 

برای هر ساقدوشی دیدن عروس خانم در لباس عروس یکی از شیرین‌ترین قسمت‌هاست. شگفتی آنها در این لحظه جالب است. گاهی دیده شده که عروس خانم دوست داشته واکنش ساقدوشان خود را در هنگام تماشای او، برای همیشه داشته باشد. این خواسته عروس باعث شده تا عکاس ماهر و هنرمند به فکر ثبت این لحظه بیفتد.

ساقدوش‌های شما که با تمام وجود برای بهتر پیشرفتن مراسم‌تان تلاش می‌کنند، شایستگی این را دارند که شما حس خوب‎تان را به آنها ابراز کنید و به ساقدوش‌های‌تان نشان دهید که تا چه حد به آنها علاقه دارید و برایشان ارزش قائل هستید. برای این کار می‌توانید با آنها طبق عکس، با هم عکس بگیرید و به همه آنها یک نسخه از عکس هدیه دهید.

ایستادن در صف با این حالت بسیار جالب خواهد بود. شوخی و بازی کردن با ساقدوشان صحنه زیبایی برای عکس گرفتن ایجاد خواهد کرد.

با این ژست لباس زیبا و باشکوه‌تان، دسته گل شما، فضای تالار و ساقدوشان‌تان همگی در یک قاب دیده می‌شوند.

با کمک ساقدوشان‌تان پرواز کنید. با این ژست دقیقا مشخص می‌شود گه آقای داماد تا چه اندازه به ساقدوشانش اعتماد دارد.

 وقتی که برای اولین‌بار حلقه‌تان را به ساقدوشان‌تان نشان می‌دهید، قاعدتا آنها بی‌درنگ جیغ می‌زنند و به سرعت شما را بغل می‌کنند. واقعا حیف می‌شود اگر این لحظه برای همیشه ثبت نشود.

تعدادی از میهمانان‌تان که واقعا به آنها علاقه دارید را در یک قاب داشته باشید. فرقی نمی‌کند آنان چه نسبتی با هم دارند، از آنها بخواهید کنار هم بایستند، شما و آقای دامادهم مانند عکس قابی فلزی، چوبی یا هرجنسی که با سبک مراسم‌تان هماهنگی داشته باشد را انتخاب کنید و جلو آنان بگیرید. به این صورت عکسی دسته جمعی اما متفاوت با عزیزان‎تان خواهید داشت.

عکس گروهی با ساقدوشان عروس خانم و آقای داماد بگیرید. در این عکس می‌توانید پیامی که دوست دارید به میهمانان‌تان بدهید را به کمک ساقدوشان‌تان به آنها انتقال دهید. به این صورت که به هر کدام از آنها یک حرف بدهید تا با در کنار هم قرار گرفتن آنها کلمه و در نهایت جمله مورد نظرتان ساخته شود.

مترجم: دنیا خانی

[کد خبر:AJ11422]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب