آینه جم: فرمانده انتظامی کنگان گفت: پلیس فتا و دفتر گذر مرزی بزودی در این در این شهرستان راه اندازی می شود.

به گزارش «آینه جم»؛ سرهنگ کرم دشتیان در گفت وگو با ایرنا افزود: کنگان چهارمین شهرستان استان از لحاظ جمعیت است و پارامترهای لازم را برای راه اندازی پلیس فتا را دارد که در این ارتباط نامه نگاری های لازم انجام شده است و منتظر صدور مجوز از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) هستیم.

وی اضافه کرد: همچنین مجوز ایجاد گذر مرزی درکنگان صادر شده و تا پایان هفته آینده این دفتر در این شهرستان راه اندازی می شود.

فرمانده انتظامی کنگان با تشریح عملکرد این نیرو بیان کرد: جرائم خرد و کلان در یکسال گذشته در این شهرستان نسبت به مدت مشابه آن 3 درصد کاهش یافته است.
دشتیان بیان داشت: میزان جرائم در شش ماهه اول سال جاری نیز 11 درصد کاهش یافته است.

وی به کشف مواد مخدر اشاره کرد و ادامه داد: در یکسال گذشته بیش از 90 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کنگان کشف و ضبط شد که به زمان مشابه 88 درصد افزایش یافته بود.

فرمانده انتظامی کنگان در باره مبارزه با قاچاق کالا اظهار کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده در یکسال گذشته در این شهرستان 35 میلیارد ریال است.
دشتیان، پیشگیری از وقوع جرم را یکی از مهمترین اولویت های ناجا عنوان کرد و گفت: مشارکت مردم و همکاری شهروندان با نیروی انتظامی می تواند بستر امنیت پایدار را بیش از پیش فراهم کند.

[کد خبر:AJ8785]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب