آینه جم:معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به تعیین برنامه زمان بندی در تکمیل ساختمان دانشکده هنر و معماری بوشهر لازم است روند ساخت این ساختمان تسریع شود.

به گزارش آینه جم: به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، سیدمحمدحسن باستی در بازدید ازروند اجرایی ساختمان دانشکده هنر و معماری بوشهر ضمن تاکید بر تسریع درروند اجرای این پروژه اظهار داشت:  براساس برنامه تعیین شده این ساختمان در سال تحصیلی آینده باید افتتاح و در اختیار دانشجویان قرار بگیرد.

وی با اشاره بر تاثیر بسیار زیادی که این پروژه در بازسازی بافت تاریخی شهربوشهر دارد افزود: این پروژه در دوبخش ساخت و مرمت به صورت جداگانه توسط  ادارات کل میراث فرهنگی و راه وشهرسازی در حال احداث است که بهره‌برداری از این دانشکده علاوه بر تامین فضای آموزشی مرتبط  سبب می‌شود انگیزه بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در زمینه احیاء، بازسازی و مرمت بناهای بافت تاریخی بوشهر بیشترشود.

معاون استانداربوشهر ضمن تاکید بر تسریع درروند اجرا و بهره‌برداری از این پروژه بیان کرد: برای مرمت بخش تاریخی و احداث دانشکده معماری بوشهر اعتباری افزون بر ۸۸ میلیارد ریال صرف شده که با توجه به پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۵ درصدی این پروژه در مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

باستی تاکید کرد: با بهره‌برداری از این پروژه ضمن رفع کمبود فضای دانشگاه خلیج فارس، احیا و ایجاد رونق دربافت تاریخی بوشهر محقق می‌شود.

[کد خبر:AJ7491]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب