000000000494.jpg

 

آینه جم-پروژه انتقال یوتیلیتی از شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس به پتروشیمی صدف با ساخت کالورتی به طول ۷۰ متر و عرض ۸ متر آغاز شد.
به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی پتروشیمی صدف خلیج‌فارس، پروژه انتقال یوتیلیتی از شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس که در راستای پایداری تولید پتروشیمی صدف خلیج‌فارس دیده شده، برای نخستین بار انتقال یوتیلیتی از فاز یک منطقه به فاز دوم منطقه ویژه انرژی پارس را رقم خواهد زد.
پتروشیمی صدف خلیج‌فارس اولین پتروشیمی منطقه است که قرار است از دو تأمین کننده یوتیلیتی، سرویس‌های جانبی دریافت کند. این موضوع در زمان تولید، پایداری تامین یوتیلیتی را به دنبال خواهد داشت.
 

0000000029.jpg

 
نخستین free run الکتروموتورهای سایت پتروشیمی صدف خلیج‌فارس آغاز شد.
 الکتروموتور در حالت Free Run یعنی در حالت آزاد و بدون اتصال مکانیکی راه اندازی می کنند و نخستین free run الکتروموتورهای سایت پتروشیمی صدف خلیج‌فارس مربوط به الکتروموتور فن‌های برج خنک کننده Cooling Tower بود.
گفتنی است، کولینگ تاور یک نوع مبدل حرارتی است که دریافت گرمای بوجود آمده در فرآیندها، ماشین‌‌ها و دستگاه‌های صنعتی از آب در حال جریان و انتقال گرمای دریافت شده از سیال به اتمسفر از طریق تبخیر را دارد و مجدداً آب خنک را به سیستم برمی‌گرداند.
گفتنی است؛ پتروشیمی صدف خلیج‌فارس پس از بهره برداری سالانه ۱۳۶ هزار تن لاستیک مصنوعی استایرن بوتادین تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند
[کد خبر:AJ45391]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب