00000010010nvc.jpeg

 

به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد ، دکتر محمد شیخان با صدور پیامی، عید سعید فطر را تبریک گفت.
متن کامل این پیام به شرح زیر است ؛
بسم الله الرحمن الرحیم
اللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَهِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَهِ ، وَاَهْلَ التَّقْوی وَالْمَغْفِرَهِ اَسْئَلُکَ بِحَقِّ هذَا الْیَومِ الَّذی، جَعَلْتَهُ لِلْمُسْلِمینَ عیداً وَلِمُحَمَّدٍ صَلَّی اللّهُ عَلَیْهِ وَ الِهِ ذُخْراً وَشَرَفاً وَمَزِیْداً، اَنْ تُصَلِّیَ عَلی مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ وَاَنْ تُدْخِلَنی فی کُلِّ خَیْرٍ
فرا رسیدن عید سعید فطر را به تمامی مسلمانان جهان خصوصا مردم بزرگ و مومن ایران اسلامی و جامعه شریف صنعت نفت و پتروشیمی تبریک و تهنیت عرض می نمایم .
عید سعید فطر، شکرانه یک ماه بندگی خالصانه و خاضعانه بندگان به درگاه خداوند متعال و نزول شادی و رحمت آسمانی است،عیدی بزرگ که مظهر وحدت و اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در سراسر جهان است.
اینجانب ضمن قدردانی از تلاش های صنعتگران عزیز در پایتخت انرژی کشور که با دهان روزه و دستان ایثارگرشان در مسیر تلاش برای اعتلای ایران اسلامی و در لبیک گویی به ندای مقام معظم رهبری و ترسیم مسیر آینده ایران قوی و کمک به تحقق جهش تولید با مشارکت مردم است صمیمانه قدردانی میکنم و برای تمامی تلاشگران این سرزمین آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون می نمایم.
همچنین این عید بزرگ را به مردم شریف استان بوشهر که همواره همراه و میزبانانی بی بدیل برای این صنعت هستند و جامعه شریف صنعتگران و خانواده های عزیزشان در منطقه ویژه پارس و همکاران شریفم در‌شرکت‌های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد که مشغول خدمت به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
محمد مجاور شیخان
مشاور مدیرعامل گروه خلیج فارس 
و مدیرعامل شرکت پازارگاد
[کد خبر:AJ45317]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب