0000001020vfdf.jpg

آینه جم- شرکت BSM نماینده رسمی و انحصاری شرکت LiberoAssurance پس از بررسی گزارش پایداری شرکت پلیمر آریاساسول، گواهینامه مرتبط را صادر کرد.

به گزارش آینه جم به نقل از   روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، ارزیابی و اعتبارسنجی گزارش عملکرد پایدار و مسئولانه شرکت پلیمر آریاساسول مبتنی بر دستورالعمل  GRIبراساس استانداردهای AP1000AA ,AS1000AA و SES1000AA از سوی شخص ثالث انجام شد.

پس از نهایی‌سازی گزارش پایداری از سوی کمیته پایداری شرکت پلیمر آریاساسول، اقدام‌های گسترده برای ایجاد سازوکاری به‌منظور اعتبارسنجی این گزارش از مهر ماه سال 1402 انجام شد. 

با توجه به مشکلاتی همچون یافتن شرکت معتبر که بتواند در این حوزه گواهینامه بین‌المللی و قابل استناد ارائه کند و مواردی مانند تحریم و انتقال پول و... در نهایت آریاساسول، به‌عنوان نخستین شرکت پتروشیمی، محتوای گزارش پایداری خود را از سوی مرجع اعتباربخشی برون سازمانی تصدیق و صحه‌گذاری کند.

این ارزیابی با هدف بررسی محتوای گزارش و اعتبارسنجی نتایج شاخص‌‌های کلیدی، از سوی شرکت BSM نماینده رسمی و انحصاری شرکت LiberoAssurance، انجام و آریاساسول موفق به دریافت بیانیه و گواهینامه مرتبط شد.

[کد خبر:AJ45301]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب