آینه جم-منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای تعامل و همدلی در شهرستان دشتی تقویت می‌شود.

به گزارش آینه جم؛غلامحسین زارعی صبح چهارشنبه در دیدار با فرماندار دشتی، معاونین و بخشداران تابعه اظهار کرد: همه ما بدهکار مردم دشتی و تنگستان هستیم و مردم با مشارکت بالای در انتخابات برگ زرین دیگری در کارنامه خود ثبت و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه مردم پای کار نظام و انقلاب هستند، افزود: از دست اندرکاران برگزاری انتخابات که زمینه حضور پرشور مردم فراهم کردند تقدیر می‌شود.

زارعی با بیان اینکه از زحمات آقای کرمی بابت همه تلاش‌ها تقدیر می‌شود گفت: شهرستان دشتی تبدیل به فضای کار و همدلی می‌شود و با همت مجموعه اجرایی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دشتی و تنگستان باید به کارگاه سازندگی تبدیل شوند.

فضای تعامل و همدلی در شهرستان دشتی تقویت می‌شود

منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دنبال توسعه و کار و تلاش در حوزه دشتی و تنگستان و استان هستیم.

زارعی یادآور شد: مدیران محکم‌تر از گذشته کار و تلاش کنند و از استاندار بوشهر انتظار داریم اختیارات فرمانداران و بخشداران افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال تزریق اعتبارات ملی هستیم، تصریح کرد: مسائل و مشکلات شهرستان احصا و با جدیت دنبال می‌کنیم.

منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مدیران اجازه ندهند کار مردم معطل بماند و تلاش می‌کنیم و فضای تعامل و همدلی در شهرستان تقویت شود.

[کد خبر:AJ45163]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب