آینه جم:در حالی که سومین ماه پاییز امسال تحت تاثیر کرونا، گرانی اجناس و این اواخر سیل بی سابقه در استان قرار دارد ، اما انتصاباتی نیز در همین هفته در استان بوشهر به وقوع پیوسته است.

به گزارش آینه جم، در حالی که سومین ماه پاییز امسال تحت تاثیر کرونا، گرانی اجناس و این اواخر سیل بی سابقه در استان قرار دارد ، اما انتصاباتی نیز در همین هفته در استان بوشهر به وقوع پیوسته است.
استانداری بوشهر
اگرچه حدود یک ماه پیش ، رسانه ها از استعفای خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی استانداری بوشهر به دلیل تصمیمات شخصی وی خبر داده بودند، اما روز شنبه این هفته مراسم تودیع و معارفه انجام و ایرانی رسما کارش را در استانداری بوشهر آغاز کرد. گفته می شود خورشیدی در وزارت کشور پست می گیرد.
در مدیریت حراست استانداری بوشهر نیز تغییراتی اعمال شد. در این بخش ، سهراب امیری نژاد که پیش از این در سمت معاون اجرایی حوزه استاندار شاغل بود، به عنوان مدیرکل حراست جایگزین حسین رضایی سرپرست حراست استانداری بوشهر شد. پیش از وی ، علی وردیانی مدیرکل حراست استانداری بوشهر بوده است.
سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر
پس از 7 سال و نزدیک به 4 ماه مدیرکل این سازمان در بوشهر تغییر کرد. حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی که با پست معاون فرهنگی و تبلیغی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در مرداد ماه سال 1392 به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر معرفی شد، خشم حسنوند استاندار وقت این استان را در روز معارفه به همراه داشت.
از آنجا که گفته می شد در آن زمان برای این انتصاب وی با حسنوند استاندار وقت بوشهر هماهنگ و مشورت نشده بود وی اجازه نداد که حتی یک مدیر دولتی در این معارفه حضور داشته باشد. برای این کار، مدیر بازرسی استانداری را مامور کرد تا در درب مجموعه ای که قرار بود معارفه انجام شود، بایست و اجازه ندهد حتی یک مدیر دولتی وارد شود.
به هر ترتیب ، سروستانی رفت تا حجت الاسلام محمدرضا طاهری جایگزین وی شود. طاهری دانش‌آموختگی مقطع خارج حوزه علمیه قم، عضو هیئت علمی کارگروه ولایت فقیه حوزه علمیه قم و آستان قدس رضوی و مدیر تولید محتوای مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای) است.

مدیریت فرهنگی برنامه‌ریزی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، معاون فرهنگی پژوهشی آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان و مولف ۹ عنوان کتاب (در ۱۹ مجلد) در حوزه فقه سیاسی، حکومت دینی و ولایت فقیه از سوابق مدیریتی و علمی وی است.

تعزیرات حکومتی استان بوشهر
در این سازمان نیز شاهد تغییراتی بودیم به گونه ای که زهرا افضلی نیا مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر جایش را به سید رضا جابری فرد دورکی داد.
افضلی نیا از 23 آبان سال 94 ، این سمت را در اختیار داشت و روز گذشته و پس از 5 سال و حدود یک ماه تودیع شد تا دورکی جایگزین وی شود.
شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد
حمید شعرانی از خبرنگاران هم استانی به عنوان مدیر روابط عمومی و تشریفات این شرکت منصوب شد. وی اهل شهرستان دیر استان بوشهر می باشد که پیش از این مسئول دفتر پیگیری های ویژه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و کارشناس روابط عمومی این سازمان بوده است.

 شنیده شده که به زودی برخی مدیران کل کم کار استان بوشهر نیز عزل تا به جای آنها افرادی صاجب ایده و اندیشه قرار گیرند.

[کد خبر:AJ34415]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب