آینه جم فرماندار شهرستان کنگان گفت: طرح‌های بوم‌گردی و گردشگری در راستای اشتغال‌زایی و معرفی ظرفیت‌های شهرستان کنگان، حمایت می‌شوند.

طرح‌های گردشگری در کنگان حمایت می‌شوند

به گزارش «آینه جم» ؛ سید علی پاک‌نژاد در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی کنگان، اظهار داشت: پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها در دهه‌فجر آغاز می‌شود، باید پیمانکار آن مشخص و مجوزهای آن نیز اخذ شده باشد تا شاهد دوباره کاری نباشیم.

فرماندار شهرستان کنگان با تأکید بر لزوم پیگیری طرح‌های گردشگری، ادامه داد: در اخذ مجوزهای بوم‌گردی با سرمایه‌گذاران این بخش همکاری لازم انجام و تسهیل‌گری شود تا بتوانیم زمینه اشتغال‌زایی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان را فراهم کنیم.

وی با تأکید بر اینکه بهزیستی و کمیته‌امداد طرح‌های اشتغال‌زا را پیگیری کنند، عنوان کرد: تاکنون تسهیلات خوبی از محل تبصره 16 با همکاری بانک‌های عامل به مددجویان بهزیستی و کمیته‌امداد پرداخت شده است و پرونده‌های باقی‌مانده نیز تا پایان سال تعیین تکلیف شوند.

پاک‌نژاد یادآور شد: طرح‌هایی که در شهرستان در هر حوزه‌ای بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، باید مشکل آنها پیگیری شود و قابل توجیه نیست که چنین پروژه‌هایی تعطیل باشند.

وی با اشاره به لزوم توجه به توسعه گلخانه‌ها در شهرستان کنگان، بیان داشت: در حال حاضر شهرک 50 هکتاری کنگان ظرفیت خوبی برای توسعه گلخانه‌ها است که اشتغال‌زایی خوبی نیز به همراه دارد.

 فرماندار شهرستان کنگان عنوان کرد: اگر بتوانیم شهرک شیلاتی و گلخانه‌ای در شهرستان ایجاد کنیم قطعا به ایجاد اشتغال برای جوانان و کاهش نرخ بیکاری کمک بزرگی کرده‌ایم.

[کد خبر:AJ31236]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب