به گزارش آینه جم: دبیر اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر از برگزاری اجلاسیه 22 زن شهید و ایثارگر استان بوشهر در روز 11 دی خبر داد. به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، آرزو شبل حکماء بوشهری نژاد ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: زنان بوشهری حماسه های زیادی آفریدند که از جمله آن ها می توان به نبرد دلوار و حماسه لرده اشاره کرد. وی افزود: متاسفانه...

 دبیر اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر از برگزاری اجلاسیه 22 زن شهید و ایثارگر استان بوشهر در روز 11 دی خبر داد.



به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، آرزو شبل حکماء بوشهری نژاد ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: زنان بوشهری حماسه های زیادی آفریدند که از جمله آن ها می توان به نبرد دلوار و حماسه لرده اشاره کرد.
وی افزود: متاسفانه به حماسه زنان بوشهری کمتر پرداخته شده است و از رسانه ها درخواست داریم که در خصوص حماسه آفرینی های زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر توجه ویژه ای داشته باشند.
شبل حکماء بوشهری نژاد تصریح کرد: در راستای معرفی و شناساندن زنان شهید و ایثار استان، اولین اجلاسیه زنان شهید در راستای برگزاری کنگره ملی سرداران و 2000 شهید استان بوشهر در روز چهارشنبه 11 دی ماه ساعت 8 صبح در حسینیه ثارالله برگزار می شود.


دبیر اجلاسیه زنان شهید و ایثارگر استان بوشهر ادامه داد: رونمایی از کتاب زنان لرده و نبرد دلوار و همچنین کتاب آنسوی خاکریزها که بانک اطلاعاتی 1000 زن بوشهری است، رونمایی از کلیپ مادران شهیدان گمنام و رونمایی از مستند زنان حماسه ساز از جمله برنامه های این اجلاسیه است.
شبل حکماء بوشهری نژاد گفت: همچنین نصب المان ایثار و مقاومت زنان استان بوشهر نیز در میدان انتظام نصب خواهد شد.
وی همچنین از حضور رییس بسیج زنان کشور در این اجلاسیه خبر داد.

[کد خبر:AJ30840]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب