به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومي شهرداري جم، صدرالله حيدري شهردار جم از افتتاح هتل جم در هفته اينده خبرداد و افزود مراحل تجهيز هتل جم به اتمام رسيده است و به پيمانكار واگذار و انشالله هفته اينده رسما هتل به بهره برداري مي رسد و اماده اسكان و پذيرايي از مسافران مي باشد.

شهردار جم از تجهيز هتل با بهترين امكانات خبرداد و خاطرنشان ساخت جهت رفاه حال مسافران و بالابردن كيفيت هتل تمامي تجهيزات خريداري شده با بهترين كيفيت مي باشد.

حيدري افزود مكاتبات لازم جهت اعطاء درجه هتل با سازمان ميراث فرهنگي انجام شده و سعي بر اين بوده امكانات و تجهيزات خريداري شده در حد هتل چهارستاره تامين شود.

شهردار جم اضافه كرد هتل جم در ٨ طبقه كه دو طبقه پاركينگ ، ٥٢ اتاق و سوئيت در چهار طبقه و رستوران و كافي شاپ در طبقه همكف و پنجم مي باشد.

حيدري خاطر نشان ساخت هتل جم داراي يك سالن بزرگ با ظرفيت بالاي ٣٠٠ نفر و همچنين داري ٤ سوئيت دوخوابه و ۸ سوئيت تك خوابه و ٤٠ اتاق با ظرفيت ١٧٠ نفر مي باشد كه با اعتباري بالغ بر ١٥ ميليارد تومان به بهره برداري مي رسد.

شهردار جم ابراز اميدواري كرد با افتتاح و بهره برداري از مجموعه هتل جم بخشي عمده اي از نياز هاي شهرستان در بحث اسكان مسافران و گردشگران مرتفع خواهد شد.

حيدری خاطر نشان ساخت از همه ي عزيزاني كه در ساخت هتل كمك كردند تشكر ميكنم

[کد خبر:AJ30784]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب