اسکله صادرات مواد معدنی بندر بوشهر جابه جا شود

 

  آینه جم،استاندار بوشهر گفت: وجود اسکله صادرات مواد معدنی در بندر بوشهر که در موقعیت مرکز شهر قرار دارد مشکلاتی ایجاد کرده و باید جابجا شود.

به گزارش  آینه جم، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی  اظهار داشت: پیشنهادات اصلاحی برای رفع مشکلات مربوط به شیوه نامه انتقال محموله های ترخیصی گمرک از مبدا تا مقصد تهیه و به مراکز ذیربط ارسال شود.

وی بیان کرد :برای جابجایی اسکله صادرات مواد معدنی موجود در بندر بوشهر از بخش خصوصی انتظار همکاری داریم و هر جا ظرفیت لازم برای احداث اسکله صادرات مواد معدنی دارد اعلام کند.

برداشت از مزارع پرورش میگو تسریع شود

استاندار بوشهر بیان داشت: برای توسعه مزارع شیلاتی باید زمینه تولید لارو فراهم و برداشت از مزارع پرورش میگو هم تسریع شود.

وی بیان کرد: وقتی قرار است نیروی انتظامی در مبادی ورودی و خروجی گمرک مستقر شوند باری که در گمرکات استان پلمب می شود نیروی انتظامی حق ندارد آن پلمب را باز کند مگر در موارد استثنا که قبل از آن هماهنگی خواهد شد.

استاندار بوشهر با اشاره به نشست های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی افزود: تصمیمات اتخاذ شده در این شورا در مسیر چارچوب قانونی بوده است افزود: از ظرفیت شورای برنامه‌ریزی و توسعه و سایر ظرفیتهای قانونی استان برای پیشبرد برنامه‌ها امور به ویژه مسائل اقتصادی و تجاری استفاده کنیم.

گراوند خاطرنشان کرد:  مسائل مربوط به امور مرزی در استان نیازمند مجوزهای لازم از کارگروه امور مرزی وزارت کشور و نهایتا هیات دولت دارد که میتوان از این مسیر انجام داد.

[کد خبر:AJ29484]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب