آینه جم : مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخابات در استان بوشهر رصد می‌شود.

به گزارش «آینه جم » به نقل از مهر؛ عادل دهدشتی ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری بخش ریگ شهرستان گناوه با دستور کار تکریم و معارفه بخشدار این بخش با اشاره به بدعهدی آمریکا و برون رفت یک‌جانبه از برجام اظهار داشت: امروز همه مسئولان، مردم و قوای مختلف در برابر فشارهای وارده معتقد به مقاومت هستند و باید با مقامت و همبستگی و انسجام به سمت و سوی برون رفت از این وضعیت پیش رفت.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: رسیدن به این مقاومت با وحدت و همبستگی و نگاه به داخل مرزهای کشور میسر می‌شود و کلید واژه این وحدت و همبستگی گفتگو بین بخش‌ها، جریان‌ها و جناح‌های مختلف کشوراست.

وی بیان کرد: اگر در داخل کشور جناح‌ها، قوای مختلف، گروه‌ها، نمایندگان مجلس، دولتمردان، مسئولان قوه قضائیه و جریان‌های مختلف و احزاب نتوانند پیرامون اشتراکات و نقاط قوت کشور و مسائلی که باید برای برون رفت کشور در این شرایط سخت تقویت شود با یکدیگر گفتگو کنند این مقاومت در قالب حرف و شعار باقی خواهد ماند.

دهدشتی اضافه کرد: گفت‌وگو به عنوان حلقه مفقوده بین جریان‌های مختلف کشور باید در دستور کار باشد و از این جهت در سطوح مختلف از محلی تا ملی باید این کار را در خود تمرین و فضای باز در همه حوزه‌های مختلف ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: همه ما با خط قرمزها و چهارچوب‌های نظام آشنا و بحثی در رعایت کامل آنها نیست اما در مسائل مختلف دیگر باید در حوزه سیاسی و اجتماعی با هم گفتگو و فضا را باز کرد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر ادامه داد: در حوزه اقتصادی نیز نگاه ما باید معطوف به داخل کشور بوده و اصلاحات ساختاری، نگاه متکی بر اقتصاد درون زاباید مورد تاکید باشد.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌های اعمال شده بر کشور مان بسیار هوشمندانه است گفت: در این شرایط سخت بار این سختی بر دوش مردم است و باید با تلاش مضاعف و کوشش تک تک افراد در هر مسئولیتی با همت، غیرت و شجاعت و صرف وقت و انرژی به برون رفت کشور از این وضعیت کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه نگاه مجموعه مدیریتی استان مبتنی بر همین محور است گفت: امسال که به نام سال رونق تولید نامگذاری شده باید موانع تولید را در بخش‌های مختلف رفع کرد.

دهدشتی گفت: شهرستان گناوه به ویژه بخش ریگ دارای ظرفیت‌ها و موقعیت‌های بسیار مناسب است و امید است که با پتانسیل مناسب نیروی انسانی در این شهرستان و با مساعدت همه افراد و گروها و جناح‌های مختلف موانع تولید رفع و ظرفیت‌های موجود را به منصه ظهور برسانیم و بارور کنیم.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری اظهار داشت: امیدواریم با همکاری و همدلی همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در اسفندماه سال جاری شاهد انتخابات باشکوهی در سطح استان و شهرستان گناوه با حضور حداکثری مردم باشیم.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: همه فرمانداران فعالیت کاندیداهای احتمالی نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در این استان به طور کامل رصد و اجازه ندهند فضای توهین و تخریب نسبت به یکدیگر در سطوح مختلف نشر پیدا کند.

وی اضافه کرد: در صورتی که داوطلبان احتمالی تبلیغات زودهنگام انجام دهند یا فضای توهین و تخریب به وجود آمد رصد و مستندسازی شود و در بررسی صلاحیت‌ها در ایامی که پیش رو است در هیئت اجرایی مد نظر قرار داده شود و نهادهای نظارتی نیز این نکات را مدنظر قرار دهند.

دهدشتی با تقدیر از تلاش‌های مسعود شیرافکن بخشدار سابق بخش ریگ گفت: این بخشدار از جوانان پرتلاش هستند که در طول تصدی بخشداری این بخش منشأ خدمات فراوانی بودند.

وی خاطرنشان کرد: از بخشدار جدید ریگ انتظار می‌رود که با یک برنامه ریزی مدون در زمینه رشد و توسعه این بخش در همه عرصه‌ها و خدمات شایسته به مردم تلاش کرده و گام‌های مؤثری بردارد.

در این نشست محمدحسین بازویی به عنوان بخشدار جدید معرفی و از زحمات مسعود شیرافکن بخشدار سابق ریگ تقدیر و تجلیل شد.

[کد خبر:AJ28651]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب