«آینه جم»؛رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: مقدمات تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فرهنگیان بوشهر و دانشگاه کربلا انجام شد.

تقویت همکاری دانشگاه فرهنگیان بوشهر و دانشگاه کربلا

به گزارش «آینه جم»؛ اکبر مولایی با بیان این مطلب اظهار داشت: به دعوت رسمی دکتر موید عمران چیاد رئیس دپارتمان زبان دانشگاه دولتی کربلا، ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشگاه و حضور در بین دانشجویان آنجا سخنرانی علمی با موضوع ویژگی های نوین یک معلم زبان انگلیسی در سالن اجتماعات سازمان مرکزی دانشگاه داشتیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: از این سخنرانی که با حضور اعضا هیئت علمی و دانشجویان آن دانشگاه صورت گرفت استقبال بسیار خوبی انجام شد که در پایان این نشست به پرسش های دانشجویان و اعضای هیئت علمی آن دانشگاه پاسخ داده شد.

مولایی تصریح کرد: پس از این نشست، با معاون اداری - مالی و معاون آموزشی پژوهشی دو نشست متوالی داشتیم و مقدماتی برای عقد تفاهم نامه دوجانبه بین دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر و دانشگاه دولتی کربلا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: نسخه اولیه‌ای از تفاهم‌نامه رد و بدل شد تا ظرف یک ماه طرفین بندهای مورد توافق را اصلاح کرده و پس از نهایی شدن بندهای آن برای عقد تفاهم نامه به وزارت علوم و تحقیقات کشور عراق و طرفین سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان کشور ارسال شود.

در پایان این نشست‌ها ضمن ابراز خرسندی هر دو طرف و اشتیاق برای همکاری دوجانبه تندیس سپاس رئیس دانشگاه کربلا توسط دکتر قیس حسین عباس معاون اداری مالی آن دانشگاه به رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تقدیم شد.

[کد خبر:AJ26446]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب