به گزارش آینه جم:محمد جواد آذری جهرمی ظهر پنجشنبه در نشست مسئولان شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر اظهار داشت: سالاری استاندار قبلی بوشهر با قطع ارتباطات فیبر نوری در شهرستان جم، چندین بار به من تذکر دادند و دنبال رفع دائمی این امر بوده بودند.

وی ادامه داد: مشکلات را برطرف کرده‌ایم و استان بوشهر از نظر توسعه ارتباطات در رتبه هشتم کشور قرار دارد و برای توسعه وضعیت مخابرات در تلاش هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اصلی‌ترین مشکل ما عدم توسعه متوازن مخابرات در سطح کشور است اضافه کرد: امروزه از نظر اینترنت در رتبه ۸۰ در بین ۱۹۰ کشور جهان هستیم.

آذری جهرمی با بیان اینکه رشد و توسعه زیادی در سطح مخابرات و اینترنت کشور صورت گرفته است، ادامه داد: شاهد تقاضای زیادی برای تلفن ثابت در سطح روستاهای کشور هستیم که در آینده نزدیک با تامین بودجه این مشکل برطرف خواهد شد.

وی از تلاش برای مشکلات ارتباطی در جنوب استان بوشهر خبر داد و افزود: پوشش خطوط تلفن همراه در مسیرهای ارتباطی چهار شهرستان در دستور کار قرار  دارد و تا سه ماه دیگر برطرف خواهد شد و تا پایان سال مشکل کمبود نیروها و مستقل شدن آن نیز رفع می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به مردم چهار شهرستان برای انتخاب یک بانوی پرتلاش و سخت کوش که حتی بعضی مواقع برای پیگری حقوق و مطالبات مردم سر ما داد می‌کشد، تبریک می گویم.

[کد خبر:AJ25559]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب