آینه جم- نشست صمیمی خانم دکتر الماسی با دکتر بهمن نیا مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.

به گزارش  آینه جم؛ نشست صمیمی خانم دکتر الماسی با دکتر بهمن نیا مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.
در این نشست صمیمی که در دفتر  نماینده مردم جنوب استان بوشهر برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و همچنین تمجید بخاطر انتخاب شایسته مهندس هاشم زاده فرهنگ بعنوان مدیرعامل مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی، نماینده مردم در خصوص مسائل و مشکلات منطقه پارس جنوبی ، معضلات پیش روی  مردم و مسئولیتهای اجتماعی  شرکت بحث و تبادل نظر کرد.
دکتر بهمن نیا نیز در این نشست ضمن گرامی داشت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: در رویکرد های این مدیریت، مبتنی بر سیاست های وزارت نفت و شرکت ملی گاز ، یک نگاه حداکثری، مثبت و تعاملی با محیط پیرامونی وجود داشته و دارد .
وی گفت: در این راستا ساز و کارهایی در مجتمع گاز پارس جنوبی  تعریف و جاری خواهد شد تا بتوانیم انتظارات و نیازهای ذینفعان خود شناسایی، اولویت بندی و تامین نماییم.
نماینده مردم جنوب استان بوشهر ضمن تشکر از دکتر بهمن نیا،  خواستار توانمند سازی و استفاده از نیروهای شایسته بومی در جایگاه های ارشد مدیریتی، توسعه اشتغال و بکار گیری نیروهای بومی چهار شهرستان و استان و همچنین استفاده حداکثری از توان و ظرفیتهای پیمانکاری منطقه و استان شد
لزوم توانمند سازی و استفاده از نیروهای شایسته بومی در جایگاه های ارشد مدیریتی نفت و گاز
[کد خبر:AJ24750]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب